اخبار بازی

سال آینده اخبار هیجان‌انگیزی از Dragon Age 4 منتشر خواهد شد

استودیوی بایوور می‌گوید که تیم توسعه‌دهنده با تلاش زیاد روی بازی Dragon Age 4 کار می‌کند و در سال آینده اخبار هیجان‌انگیزی در مورد آن منتشر خواهد شد.

نسخه‌ی جدید بازی اکشن نقش‌آفرینی Dragon Age ابتدا در رویداد The Game Awards 2018 معرفی گردید و پس از آن برای مدتی طولانی به سکوت خبری رفت. با این حال، در مراسم The Game Awards 2020 نمایش جدیدی از بازی مذکور ارائه شد. در همین راستا، اخیراً بایوور (Bioware) در پستی به مناسبت روز Dragon Age اشاره کرده است که تیم سازنده، سخت روی توسعه‌ی نسخه‌ی جدید این مجموعه کار می‌کند و اعضای تیم برای سال آینده و ارائه‌ی اطلاعات بیشتر بسیار هیجان‌زده هستند.

به نظر می‌رسد که در رویداد The Game Awards امسال شاهد نمایش جدیدی از Dragon Age بعدی نخواهیم بود. مدتی پیش آقای مت گولدمن (Matt Goldman)، کارگردان ارشد ایده‌پرداز این فرنچایز، استودیوی بایوور را ترک کرد. طبق گزارشی که پیش‌تر منتشر شده بود، این بازی برای انتشار در سال 2023 میلادی برنامه‌ریزی شده است.

پلتفرم‌های مقصد نسخه‌ی جدید Dragon Age هنوز به صورت رسمی اعلام نشده‌اند، اما طبق شواهد ارائه شده ظاهراً این اثر تنها برای پلتفرم‌های نسل نهمی در نظر گرفته شده است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *