اخبار بازی

شخصیت Marcus Fenix به Fortnite اضافه خواهد شد

طبق تریلری که از طریق کانال لهستانی یوتیوب Fortnite منتشر شده است، Kait Diaz و Marcus Fenix، شخصیت‌های Gears Of War، فصل بعد به بتل رویال محبوب اضافه خواهند شد.

در حالی که Kait Diaz و Marcus Fenix در بتل پس فصل آینده حضور ندارند، به نظر می‌رسد که که از طریق Item Shop به Fortnite اضافه خواهند شد، زیرا این دو در همان تریلر منتشر شده از بتل پس چپتر سوم، نمایش داده می‌شوند.

Gears of War مجموعه‌ای است که قبلا توسط یکی از بخش‌های قبلی اپیک گیمز ساخته شده و هدایت می‌شد، مدت‌ها قبل از اینکه این شرکت به خاطر بازی رایگان بتل رویال خود یعنی Fortnite معروف شود. Marcus Fenix قهرمان اصلی سری Gears است که در ادامه راه را برای شخصیت‌های جوان‌تری مانند پسرش، JD، باز می‌کند. در عنوان Gears 5 از استودیوی کوالیشن (Coalition)، این Kait Diaz است که نقش قهرمان داستان را بر عهده می‌گیرد. در حال حاضر، هر دو ستاره اصلی و جدید این سری در راه خود به جزیره‌ی جدید Fortnite Chapter 3 هستند.

بنابراین این شخصیت‌ها نیز به مجموعه‌‌ی شخصیت‌های افسانه‌‌ای عنوان Fortnite که شامل کریتوس، مستر چیف، لارا کرافت و دو قهرمان Resident Evil می‌شود، اضافه خواهند شد. این مجموعه‌ در طول این مدت همواره به‌روزرسانی شده است، بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که در فصل جدید، شخصیت‌های بزرگ دیگری نیز به Fortnite اضافه شوند.

بازی Fortnite، هم اکنون از طریق تمامی پلتفرم‌ها به صورت رایگان در دسترس قرار دارد. فصل 2 این عنوان قرار است این شنبه، 4 دسامبر (۱۳ آذر) طی یک رویداد زنده‌ی درون بازی به نام “The End” به پایان برسد و این بتل رویال محبوب را برای ماجراجویی بزرگ بعدی خود آماده کند. در صورت تمایل می‌توانید آموزش تماشای رویداد پایانی چپتر دوم Fortnite را در این نشانی مطالعه کنید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *