اخبار بازی

شخصیت مارکوس فنیکس از Gears of War به Fortnite می‌آید

طبق تریلری که از طریق کانال لهستانی یوتیوب Fortnite منتشر شده است، کیت دیاز و مارکوس فنیکس، شخصیت‌های سری Gears of War، به بتل رویال محبوب اضافه خواهند شد.

اگرچه کیت دیاز (Kait Diaz) و مارکوس فنیکس (Marcus Fenix) در بتل پس فصل آینده حضور ندارند، اما به نظر می‌رسد که که از طریق فروشگاه آیتم‌ها به Fortnite اضافه خواهند شد، چرا که این دو در تریلر فاش شده از سوی کانال لهستانی Fortnite، دیده می‌شوند.

Gears of War مجموعه‌ای است که قبلاََ توسط اپیک گیمز (Epic Games) ساخته و هدایت می‌شد، پس از ارائه‌ی این فرنچایز جذاب، بازی رایگان بتل رویالی Fortnite توانست در قلب گیمرها نفوذ کند. مارکوس فنیکس قهرمان اصلی سه‌گانه‌‎ی قدیمی Gears است که در ادامه راه را برای شخصیت‌های جوان‌تری مانند پسرش باز می‌کند. در عنوان Gears 5 از استودیوی کوالیشن (Coalition)، این کیت دیاز است که نقش قهرمان داستان را بر عهده می‌گیرد. در حال حاضر، هر دو ستاره‌ی اصلی این سری در راه خود به چپتر سوم Fortnite هستند.

Fortnite

بنابراین، این شخصیت‌ها نیز به مجموعه‌‌ی کاراکترهای افسانه‌‌ای عنوان Fortnite که شامل کریتوس، مستر چیف، لارا کرافت و دو قهرمان از Resident Evil می‌شود، اضافه خواهند شد. این مجموعه‌ در طول این مدت همواره به‌روزرسانی شده است، بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که در فصل جدید، شخصیت‌های بزرگ دیگری نیز به Fortnite اضافه شوند.

بازی Fortnite، هم اکنون از طریق تمامی پلتفرم‌ها به صورت رایگان در دسترس قرار دارد. چپتر دوم این عنوان تا ساعاتی دیگر به پایان خواهد رسید. در صورت تمایل می‌توانید تریلر فاش شده از چپتر سوم Fortnite را از این نشانی مشاهده کنید.

Ali Hassan nejad
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *