اخبار بازی

بازی انحصاری برای Steam Deck ساخته نمی‌شود – واران گیم

شرکت ولو رسما اعلام کرد قصد ندارد بازی انحصاری برای Steam Deck بسازد یا با استودیوهای دیگر برای این موضوع قرارداد ببندد. از نظر سازندگان، استیم دک یک PC دستی و کوچک است و بازی‌های آن باید روی سایر PCها نیز در دسترس باشد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

با گذشت زمان رفته رفته به عرضه محصول جدید کمپانی ولو نزدیک می‌شویم. این بار این محصول نه یک بازی یا محصول نرم افزاری، که یک سخت‌افزار است. کامپیوتر دستی استیم دک قرار بود پیش از پایان سال میلادی جاری منتشر شود اما، تاریخ انتشار آن به فوریه ۲۰۲۲ موکول شد. از چندین نظر این محصول هیجان انگیز و جالب توجه است و باید دید ولو تا چه اندازه به وعده‌های خود عمل می‌کند و می‌توانند در جلب رضایت مخاطبان موفق عمل کند.

اخیرا ولو در وبسایت steamgames یک بخش سوالات متداول برگزار کرده و در آن به پرسش‌های مهم و عمومی ناشران و سازندگان پاسخ داده‌است. یکی از متداول‌ترین پرسش‌ها از ولو درباره بازی انحصاری برای Steam Deck بود. آیا این کمپانی مانند سایر ارائه دهنده کنسول‌های بازی و سرویس‌های گیمینگ قصد دارد محتوای انحصاری برای محصول خود تدارک ببیند یا خیر. در پاسخ به این پرسش ولو به صراحتا اعلام کرد هیچ محصول انحصاری برای استیم دک نمی‌سازد. زیرا استیم دک یک PC است و باید تمامی بازی‌های آن روی سایر سیستم‌ها در دسترس باشد.

مدتی قبل یکی از اینسایدرها مدعی شده بود ولو در حال ساخت یک بازی کو-آپ انحصاری برای استیم دک است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *