اخبار بازی

اولین قطعه‌ی موسیقی بازی Starfield منتشر شد + دانلود

شرکت بتسدا پس از انتشار قسمت اول مستند Into the Starfield، اولین قطعه‌ی موسیقی بازی مورد انتظار خود یعنی استارفیلد (Starfield) را منتشر کرد.

بازی Starfield به عنوان جدیدترین ساخته‌ی استودیوی صاحب نام بتسدا (Bethesda)، کمتر از یک سال دیگر منتشر خواهد شد. این بازی طبق ادعای سازندگانش، با وسواس تمام، صرف ایده‌های جدید و به کارگیری بزرگترین تیم توسعه‌ی تاریخ این شرکت در حال ساخت است. همچنین، مدتی پیش تاد هاوارد (Todd Howard) به عنوان کارگردان Starfield اعلام کرد که هم اکنون تمامی بخش‌های این بازی قابل تجربه است اما همچنان کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد.

به هر ترتیب، در خلال انتشار اولین قسمت از مجموعه مستندهای Into the Starfield، شرکت بتسدا اولین قطعه‌ی موسیقی این بازی مورد انتظار را منتشر کرد که از طریق لینک زیر قابل دانلود خواهد بود. همچنین، در ادامه می‌توانید این موسیقی را به صورت آنلاین گوش دهید.

Starfield: Original Soundtrack

بازی Starfield، در تاریخ ۲۰ آبان ۱۴۰۱ (۱۱ نوامبر ۲۰۲۲) به صورت انحصاری برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و اس و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. همچنین، این بازی در زمان انتشار خود در دسترس مشترکین سرویس گیم پس قرار خواهد گرفت.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *