اخبار بازی

روند ساخت بازی The Outer Worlds 2 پیش از عرضه نسخه اول آغاز شده بود

با توجه به اطلاعات به دست آمده از پروفایل LinkedIn یکی از کارمندان استودیو آبسیدین، روند ساخت بازی The Outer Worlds 2 از سپتامبر سال ۲۰۱۹ یعنی یک ماه قبل از انتشار نسخه اول مجموعه، آغاز شده بود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

مسلما یکی از بهترین نمایش‌هایی که در کنفرانس E3 مایکروسافت شاهد آن بودیم، مربوط به پروژه‌های استودیو آبسیدین بود. قطعا بسیاری از طرفداران مایکروسافت انتظارات بالایی از این استودیو خوش نام دارند و با دقت برنامه‌ها و اخبار این استودیو را دنبال می‌کنند. نسخه اول The Outer Worlds به خوبی توانست رضایت طرفداران ژانر نقش آفرینی را جلب کند و فروش خوبی را روی پلتفرم‌های مختلف تجربه کرد. ظاهرا سازندگان نیز از موفقیت این عنوان اطمینان داشته‌اند. در واقع ساخته شدن دنباله آن را قطعی می‌دانستند.

با توجه به اطلاعات به دست آمده از پروفایل LinkedIn آقای دن ماس (Dan Maas)، سرپرست تیم تولید استودیو آبسیدین، روند ساخت بازی The Outer Worlds 2 از ماه سپتامبر سال ۲۰۱۹ یعنی تقریبا یک ماه پیش از انتشار نسخه اول آغاز شده بود. در صورت صحت داشتن این خبر، این تصمیم نشان دهنده اطمینان بالای سازندگان از پروژه خود بوده، بویژه اینکه The Outer Worlds یک IP کاملا جدید است. از سوی دیگر اما، در تریلر معرفی بازی ادعا شد بود بازی مراحل پیش تولید را سپری می‌کند.

Obsidian Entertainment در کنار ساخت این بازی، مشغول توسعه یک آی‌پی جدید به نام Avowed نیز است بنا بر گزارش‌ها در مرلحه پیش تولید قرار دارد. از سمت دیگر آگهی استخدام جدید استودیو خبر از ساخته شدن یک بازی با تم معمایی و کارآگاهی جدید نیز می‌دهد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *