اخبار بازی

نینتندو سوییچ محبوب ترین محصول بازار تکنولوژی در دوران Black Friday است

به گزارش موسسه تحلیلی Trusted Reviews کنسول نینتندو سوییچ در دوران تخفیفات Black Friday، محبوب ترین محصول بازار تکنولوژی است و مطابق پیشبینی احتمالا اکثر فروشندگان نتوانند پاسخگو تقاضای مشتریان خود باشند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

بازه زمانی تخفیفات محصولات مختلف، موسوم به جمعه سیاه در بسیاری از پلتفرم‌های و فروشگاه‌ها آغاز شده‌است و به صورت رسمی نیز بزودی در تمامی فروشگاه‌ها در سراسر اروپا و آمریکا آغاز خواهد شد. معمولا در این بازه زمانی اکصر مردم ساکنان این کشورها در تلاش هستند تا بیشترین بهره‌ را از تخفیفات اعمال شده ببرند و تمامی محصولات مد نظر خود را تهیه کنند. در این بین برخی از محصولات خواهان بیشتری دارند و معمولا موجودی آن‌ها در فروشگاه‌ها به سرعت به پایان می‌رسد. ظاهرا کنسول هیبریدی نینتندو یکی از همین دسته محصولات است.

به گزارش موسسه تحلیلی Trusted Reviews در دوران پیش فروش محصولات نینتندو سوییچ محبوب ترین محصول بازار تکنولوژی در دوران Black Friday بوده و بهتر از هر محصول دیگری که در این دسته قرار می‌گیرد، به فروش رفته‌است. در مجموعه روی تمامی فروشگاه‌های آنلاینی که این کنسول را با تخفیف ارائه می‌کنند، بیش از ۲۵ هزار و نهصد بار صفحه فروش این کنسول بازدید شده‌است. در رتبه دوم لپ تپ‌های مختلف قرار دارند که در مجموعه ۲۱ هزار و صد بار جست و جو شده‌اند.

کنسول‌های پلی استیشن در رتبه هفتم محصولات تکنولوژی از نظر جست و جو شدن قرار داردند و حدودا هفت هزار و ششصد بار از صفحه فروش این کنسول‌ها بازدید شده‌است. کنسول‌های ایکس باکس با دو هزار و هشتصد بار در رتبه دهم قرار دارند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *