اخبار بازی

استودیو IO Interactive برنامه‌های خود را برای آپدیت های جدید Hitman 3 اعلام کرد

استودیو IO Interactive با انتشار ویدیویی در یوتیوب از برنامه‌های خود برای آپدیت های جدید Hitman 3 رونمایی کرد. در سال دوم عرضه این بازی چندین مپ جدید به همراه پشتیبانی از قابلیت Ray tracing برای نسخه PC، به بازی اضافه می‌شود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

استودیو IO Interactive در حال حاضر مشغول ساخت یک بازی با محوریت شخصیت محبوب سینما، جیمز باند است و ظاهرا اعضای استودیو مشغول صرف زمان و انرژی زیادی هستند تا بتوانند یک محصول با کیفیت را ارائه کنند و شاید تا مدتی کار استودیو با مامور ۴۷ به پایان رسیده باشد.
البته این بدان معنا نیست که پشتیبانی از نسخه سوم هیتمن قطع خواهد شد. استودیو IO Interactive در کانال یوتیوب خود با انتشار یک ویدیو مسیر مشخصی از برنامه‌های خود برای سال دوم عرضه این بازی ارائه کرد. طی دوازده ماه پس از ۲۰ام ژانویه ۲۰۲۲ قرار است چندین مپ جدید، ماموریت‌های داستانی جدید و حالت‌های متنوع نظیر آرکید Elusive Target به بازی اضافه می‌شود.

سازندگان یک سورپرایز بزرگ برای آپدیت های جدید Hitman 3 در فصل بهار در نظر گرفته‌اند که با آغاز سال میلادی جدید، از آن رونمایی خواهند کرد. در کنار تمام این موارد قابلیت تجربی بازی به صورت واقعیت مجازی و همچنین پشتیبانی از فناوری Ray tracing به نسخه PC بازی اضافه خواهد شد. تمام این موارد نهایتا تا ۲۰ام ژانویه ۲۰۲۳ برای بازی عرضه می‌شوند.

مسلما انتظار برای طرفداران برای تجربه این حالت‌های جدید سخت خواهد بود. باید منتظر از سورپرایز بزرگ چیست.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *