اخبار بازی

ناشر بازی Elden Ring انتظار دارد بیش از 4 میلیون نسخه از این بازی به فروش رود

کمپانی بندای نامکو، ناشر بازی Elden Ring یک شروع قوی را برای این بازی پشیبینی می‌کند. تحلیلگران شرکت معتقدند این بازی تنها ۵ هفته پس از عرضه بیش از ۴ میلیون نسخه روی پلتفرم‌های مختلف خواهد فروخت. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

بدون شک بازی الدن رینگ یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۲۲ و از نظر بسیاری از مخاطبان مورد انتظارترین بازی سال میلادی آینده است. علی رغم اینکه چندین ماه تا عرضه بازی زمان باقی مانده اما، هیجان مخاطبان برای تجربه بازی به قدری بالا است که حس و حال زمان عرضه بازی‌های بزرگ تداعی می‌شود. با توجه میزان بالای هیجان افراد برای تجربه این بازی می‌توان گفت موفقیت تجاری بازی تا حد زیادی تضمین شده‌است. بندای نامکو، کمپانی ناشر الدن رینگ نیز با این دیدگاه موافق است و انتظارات خود را تا بالاترین سطح بالا برده‌است.

به گزارش  Wccftech، ناشر بازی Elden Ring در تازه‌ترین جلسه پرسش و پاسخی که با سرمایه گذاران برگزار کرده، اعلام کرده‌است که مطابق پیشبینی‌های تحلیلگران کمپانی تا پیش از پایان سال مالی جاری بندای نامکو بیش از ۴ میلیون نسخه از الدن رینگ به فروش خواهد رسید. سال مالی بعدی شرکت در آوریل ۲۰۲۲ آغاز می‌شود و این بدین معناست که الدن رینگ برای برآورده کردن انتظارات ناشر تنها ۵ هفته زمان دارد/

معمولا عناوین فرام سافتور از حیث فروش عملکرد بسیار خوبی دارند. مطابق آخرین آمار Sekiro: Shadows Die Twice بیش از ۵ میلیون نسخه به فروش رفته‌است و فرنچایز دارک سولز نیز نزدیک به ۲۷ میلیون نسخه در سراسر دنیا فروخته است. ظاهرا بندای نامکو انتظار ثبت یک رکورد جدید و خارق العاده را از الدن رینگ دارد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *