اخبار بازی

برخی از رونمایی‌های The Game Awards 2020 به امسال موکول شدند

طبق صحبت‌های آقای جف کیلی (Geoff Keighley)، تهیه‌کننده‌ی مراسم The Game Awards، احتمال رونمایی از عناوین تاخیر خورده‌ی سال قبل در مراسم امسال وجود دارد.

آقای جف کیلی، طی مصاحبه‌ی خود با رسانه‌ی Game Informer، اشاره کرد که خیلی از عناوین برنامه‌ریزی شده برای سال قبل به تاخیر‌های کرونایی خورده‌اند و احتمالا در مراسم امسال معرفی خواهند شد.

در ادامه‌ی مصاحبه، آقای جف کیثلی به این نکته اشاره کرد که با وجود شروع نسل نهم در سال گذشته، به دلیل این تاخیر‌ها، شاهد رونمایی بازی‌های نسل نهمی زیادی نبوده‌ایم؛ پس کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس هنوز بازی‌هایی را ندارند که به صورت اختصاصی از برتری‌های سخت‌افزاری آن‌ها بهره ببرند.

جف کیثلی در ادامه گفت:

بازی‌های زیادی تاخیر خورده‌اند. بازی‌هایی را خواهیم داشت که قرار بوده در مراسم The Game Awards پارسال معرفی شوند، ولی امسال معرفیشان می‌کنیم. همه‌ی بازی‌ها حداقل یک سال تاخیر خورده‌اند.

اتفاقی که برای کنسول‌های نسل نهم افتاده این است که مردم آن‌ها را خریده‌اند، ولی بازی‌های قدیمیشان را در آن‌ها بازی می‌کنند. البته که گرافیک عناوین قدیمی در کنسول‌های جدید بهتر است؛ اما به دلیل کمبود عناوین نسل نهمی، فروش بازی‌ها در این کنسول‌ها خوب نیست؛ البته بخشی از این مسئله، به دلیل فراگیر شدن سرویس‌هایی مثل گیم پس (Game Pass) رخ داده است. یکی از عواملی که باعث بالا ماندن فروش کنسول‌ها شده، وجود بازی‌های رایگانی مثل Warzone و Fortnite است.

با وجود این که بازی‌بازان کنسول‌های نسل نهمی می‌خرند، هنوز نسل نهم واقعی را تجربه نکرده‌اند و بازی‌های نسل نهم واقعی همان بازی‌هایی هستند که تاخیر خورده‌اند. بررسی مسائل فنی در طول کرونا کار خیلی سختی است و تمام بازی‌‌هایی که عاشقشان هستیم مدت زیادی در دست ساخت بوده‌اند.

احتمال می‌رود از 50 عنوانی که در مراسم The Game Awards حضور خواهند داشت، شاهد معرفی بیش از 10 بازی جدید باشیم.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *