اخبار بازی

تماشا کنید: تریلر معرفی بازی MultiVersus منتشر شد

پس از مدت‌ها انتشار اخبار مختلف و شایعات فراوان، بالاخره کمپانی برادران وارنر از بازی فایتینگ جدید و Frre 2 Play خود رونمایی کرد. تریلر معرفی بازی MultiVersus در کنار چندین تصویر از گیم‌پلی و محیط بازی شب گذشته منتشر شد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

حدودا از یک ماه پیش اینسایدرها و لیکرهای معتبر مشغول نشر اخبار درباره یک بازی فایتینگ به نام مولتی ورسز بودند. یک بازی در سبک مبارزه‌ای-پلتفرمر که با الهام از Super Smash Bros ساخته می‌شود و در آن شاهد یک کراس اورد میان تمامی شخصیت‌ها و جهان‌های کمپانی برادران وارنر خواهیم بود. این کمپانی و استودیو Player First Games بالاخره شب گذشته، به صورت رسمی از بازی MultiVersus رونمایی کردند. این عنوان سال ۲۰۲۲ و به صورت Free 2 Play منتشر می‌شود. PS4 ،PS5 ،Xbox One ،Xbox Series X/S و PC پلتفرم‌های مقصد این بازی خواهند بود.

در کنار نمایش تریلر معرفی بازی MultiVersus سازندکان اطلاعاتی درباره بازی نیز ارائه کردند. MultiVersus شامل شخصیت‌های مختلفی از فرنچایزهای برادران وارنر خواهد بود. بتمن، هارلی کوئین، واندر وومن و سوپر من از کمیک D.C، شگی از مچموعه اسکوبی دو، فین از فرنچایز Adventure Time، آریا استارک از گیم آو ترونز و یک شخصیت کاملا جدید به نام Reindog بخشی از کارکترهای قابل بازی مولتی ورسز هستند.

هر شخصیت دارای حرکات مخصوص به خود است که قابل شخصی سازی هستند و می‌توان به کمک هم تیمی آن‌ها را تبدیل به یک کمبو مرگبار کرد. اسکین‌های مختلفی برای هر شخصیت در نظر گرفته شده تا هر بازیکن می‌تواند ظاهر مد نظر خود را ایجاد کند. سه حالت یک در مقابل یک، دو در مقابل دو و چهار نفره Free For All قابل تجربه خواهند بود. با آپدیت‌هایی که پس از عرضه بازی منتشر می‌شوند، شخصیت‌ها، اسکین‌ها و استیج‌های بازی بیشتر می‌شوند.

در پایان شما را به تماشای تصاویر و تریلر معرفی بازی دعوت می‌کنیم.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *