اخبار بازی

پلیرهای نتورک تست Elden Ring خرسی غول پیکر را بیرون از نقشه مشاهده کرده‌اند

این هفته، فرام‌ سافتور (From Software) نتورک تستی را از Elden Ring در اختیار پلیرها قرار داده و آن‌ها متوجه چیزهای جالبی در خارج از محدوده‌ی نقشه‌ی بازی شدند.

این نتورک تست که توسط فرام‌ سافتور برای تعدادی از پلیرها ارائه شده، تنها شامل بخش محدودی از بازی می‌شود و همین موضوع باعث تلاش پلیرها برای تجربه‌ی بخش‌های بیشتری از Elden Ring شده است. در واقع اگر در این تست تلاش کنید که از نقشه بیرون بروید، با دیواری نورانی مواجه خواهید شد که مانع ورود شما به منطقه‌ی بیرونی می‌شود. البته این مانع پایان داستان نیست، چنان‌که پلیرها با نادیده گرفتن محدودیت‌های نقشه‌ و از طریق ترفندهایی، به بخشی که توسعه‌ دهندگان بازی قصد نمایش آن را نداشتند، راه پیدا کردند.

با وجود این که هیچ آیتم جدیدی برای غارت در محدوده‌ی بیرون نقشه وجود ندارد و برخی از مناطق آن پلیرها را در یک خلا بی‌پایان رها می‌کنند، چیزهای زیادی برای مشاهده و کشف در این مناطق غیرمجاز Elden Ring وجود دارند. از جالب‌ترین آن‌ها می‌توان به حضور خرس‌های وحشی که ویدیوی از آن‌ها منتشر شده است، اشاره کرد. گونه‌های معمولی از این خرس‌ها به آن چیزی که ما در دنیای خود به عنوان خرس می‌شناسیم، نزدیک‌تر هستند، اما خرس مادر در این بازی بسیار عظیم الجثه و وحشتناک به نظر می‌رسد. در ادامه می‌توانید ویدیویی از برخورد با این خرس را مشاهده کنید:

علاوه بر این خرس، پلیرها جنبه‌های جدید و جالب دیگری را در محدوده‌ی خارج از نقشه‌ی پیش‌نمایش Elden Ring مشاهده کردند. به طور کلی این پیش‌نمایش و مشاهدات از آن، نشان می‌دهند که Elden Ring یک بازی عظیم است و به نظر می‌رسد که فرام سافتور نه تنها ژانر جهان باز را پذیرفته است، بلکه قرار است آن را به طور کامل دوباره گسترش داده و هر متر مربع از محیط بازی را با چیزی جالب، ترسناک یا صرفا عجیب و غریب برای تجربه پر کند.

بازی مورد انتظار Elden Ring، در تاریخ 6 اسفند ماه 1400 (25 فوریه‌ی 2022) برای کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس/اس، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4 و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. در صورت تمایل می‌توانید بررسی نتورک تست این بازی را از این نشانی مطالعه کنید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *