اخبار بازی

مدیرعامل اکتیویژن کارمندان معترض را تهدید به مرگ کرده بود

در ادامه تحقیقاتی که مجله وال استریت ژورنال انجام داده، در گزارشی مدعی شده که آقای Bobby Kotick، مدیرعامل اکتیویژن نه تنها در جریان در تمام اتفاقات وحشتناک در کمپانی بوده، بلکه از مقصرین ماجرا محافظت می‌کرده و قربانیان را تهدید می‌‌کرده‌است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

کمپانی اکتویژن بلیزارد به مدت یک سال است که درگیر پرونده‌های حقوقی و دعوی مختلفی است و حواشی فراوانی گریبانگیر این ناشر مشهور صنعت گیم شده‌است. یک پرونده دعوی بزرگ علیه سران کمپانی و استودیوهای زیر مجموعه در جریان است. پرونده دیگر مربوط به سهامداران ارشد کمپانی است که تلاشی برای خاتمه دادن به شرایط هولناک نداده‌اند و تحقیقات گسترده‌ای را نیز اداره امنیت و تحقیقات در دولت فدرال آغاز کرده‌است. با تمام این تفاسیر به نظر می‌رسد گزارش‌هایی که پیشتر منتشر شده نتوانسته آنطور که باید پرده از فساد سیستماتیکی که در این کمپانی در جریان بوده بردارد. مجله The Wall Street Journal که تحقیقات مستقل خود را این کمپانی آغاز کرده، در گزارشی مدعی شده رفتارهای غیر حرفه و آزار و اذیت‌ها دامنه گسترده‌ای دارد و حتی پای مدیرعامل شرکت نیز در میان است.

به گزارش وال استریت ژورنال مدیرعامل اکتیویژن نه تنها در چریان کامل شرایط بدکاری و آزار جنسی کارمندان بوده، بلکه از مجرمان حفاظت می‌کرده و حتی در مواردی مانع از پخش شدن خبر در میان سران کمپانی می‌شده‌است. مقاله مدعی است برای تمامی گفته‌های خود مدارک کافی دارد.

در ادامه گزارش آمده‌است که آقای Kotick نیز بعضا در آزارها نقش داشته و پس اینکه برخی از دستیاران شخصی‌ ایشان قربانی این وقایع شده‌اند، در پیغام‌هایی آن‌ها را تهدید می‌کرده که در صورت نشر خبر یا شکایت، آن‌ها را به قتل خواهند رساند.

در ماه آگوست آقای Kotick گفته بود هر شخصی که در فرآیند تحقیقات مجرم شناسایی شود یا به نحوی مانع از طی شدن روند تحقیقات باشد یا در زمان وقوع اتفاقات از نشر خبر جلوگیری کرده باشد، باید تاوان کار خود را پس دهد و در همین راستا بیش از ۲۰ تن از افراد سرشناس و سران کمپانی اخراج شدند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *