اخبار بازی

انحصاری کنسولی پلی استیشن ۵، Forspoken، به فروشگاه مایکروسافت اضافه شد

بازی اکشن نقش‌آفرینی Forspoken که در ابتدا به عنوان پروژه‌ی آهیتا (Athia) شناخته می‌شد، در سال ۲۰۲۰ و در مراسم رونمایی کنسول پلی استیشن ۵ معرفی شد.

در Forspoken ما در نقش فری (Frey) بازی می‌کنیم که از شهر نیویورک به سرزمین آهیتا منتقل می‌شود، جایی که قدرت‌های جدیدی به دست می‌آورد و باید از آن‌ها برای دفاع و بقای خود استفاده کند.

این بازی برای پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد و از مدت‌ها قبل صفحه‌ی مخصوص به خود را در فروشگاه استیم (Steam) داشته است. هرچند این صفحه جزئیاتی از این عنوان مورد انتظار نمی‌دهد، اما این عنوان اختصاصی پلی استیشن به تازگی در فروشگاه مایکروسافت ویندوز ۱۰ و ۱۱ نیز لیست شد. این اثر همچنین از سیستم اچیومنت‌ها و ذخیره‌ی کلاد ایکس‌باکس بهره می‌برد.

با توجه به این که عناوین پیشین اسکوئر انیکس (Square Enix) نیز به فروشگاه مایکروسافت اضافه شدند، این موضوع خیلی دور از انتظار نبود، اما افروده شدن Forspoken به این فروشگاه می‌تواند به معنای اضافه شدن این بازی به سرویس گیم پس رایانه‌های شخصی نیز باشد. اوایل سال جاری میلادی، پروژه‌ی پیشین اسکوئر انیکس و پیپل کن فلای (People Can Fly)، Outriders، نیز روز اول عرضه به سرویس گیم پس اضافه شد.

تا زمانی که اعلامیه‌ی رسمی از مایکروسافت و یا اسکوئر انیکس ببینیم، اضافه شدن بازی Forspoken به سرویس گیم پس در هاله‌ای از ابهام قرار خواهد داشت.

عنوان Forspoken تاریخ نامشخصی در بهار سال بعد (۲۰۲۲ میلادی) برای پلی استیشن ۵ رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *