اخبار بازی

نسخه PC بازی GTA: The Trilogy از فروشگاه راک استار حذف شد

به دنبال انتشار بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition روی پلتفرم‌های و مختلف و از دسترس خارج شدن لانچر راک استار، این کمپانی نسخه PC بازی GTA: The Trilogy را از فروشگاه خود حذف کرد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition مدتی قبل برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم و رایانه‌های شخصی منتشر شد و همانطور که انتظار می‌رفت و هجوم و استقبال مخاطبان روی تمامی پلتفرم‌ها همراه بود. در این میان برخی منابع خبری گزارش‌هایی مبنی بر وجود ایرادات فنی و باگ، بویژه در نسخه PC منتشر کردند. پس اینکه Rockstar Games Launcher نیز رسما از کار افتاد و از دسترس خارج شد، راک استار نسخه PC این ریمستر را از فروشگاه خود حذق کرد.

در صفحه فروشگاه Rockstar Games Store و در قسمت پلتفرم‌های مقصد بازی، تنها نام کنسول‌های ایکس باکس و پلی استیشن و نینتندو سوییچ ذکر شده‌است و نسخه PC بازی GTA: The Trilogy از دسترس خارج شده‌است. البته با توجه به آفلاین شدن انچر راک استار، از دسترس خارج شدن بازی‌هایی که با این لانچر پشتیبانی می‌شوند، قابل پیشبینی بود. راک استار در یک توئیت از تمام کاربران بابت صبر و تحمل خود تشکر کرد و وعده داد با تلاش تمام وقت، در سریع‌ترین زمان ممکن لانچر خود را آماده سرویس دهی به مخاطبان کنند. البته زمان دقیقی برای این امر اعلام نشد.

Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، پلی اسیتشن ۵ و نینتندو سوییچ در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *