اخبار بازی

مراسم گیم اواردز 2021 بزرگ‌ترین نمایش تاریخش را خواهد داشت

مراسم گیم اواردز سال ۲۰۲۱ مثل روال قبل به صورت حضوری برگذار خواهد شد. این رویداد هر ساله جذاب‌تر می‌شود و این طور که به نظر می‌رسد نمایش سال ۲۰۲۱ پر از سورپرایز و آثار جدید خواهد بود.

اخیرا مقاله‌ای در سایت Epic Games منتشر شده که به اظهارات جف کیلی (خالق و تهیه کننده گیم اواردز) در رابطه با جزئیات جدید گیم اواردز امسال، اشاره دارد. طبق اعلام کیلی قرار است شاهد نمایش‌های تازه‌ای از حدودا ۴۰ تا ۵۰ بازی باشیم، همچنین برخی از بازی‌ها تاریخ عرضه‌شان مشخص می‌شود و بسیاری از آن‌ها برای انتشار در سال ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده‌اند.

این خیلی خوبه که سلبریتی‌ها و گروه‌های موسیقی رو توی گیم اواردز داشته باشیم ولی بنظرم مهم‌تر از همه اینا تمرکز روی بازی‌هاست. امسال قراره بازی‌های بزرگی معرفی بشه که توی سال ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ عرضه می‌شن. این بازی‌ها به ما نشون می‌دن چه لاین‌آپ بزرگی پیش رو داریم. چیزی که از سال قبل یاد گرفیتم این بود که تو لحظه‌ی آخر این بازی‌ها و تریلرها هستن که مراسم رو پیش می‌برن.

همچنین جف کیلی تایید کرده که بازی‌های جدیدی بر پایه‌ی قابلیت‌های جدید کنسول‌های نسل نهمی معرفی خواهند شد. او در این باره می‌گوید:

من فکر می‌کنم ما تا به الان تمام قابلیت‌های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس رو ندیدیم پس باید بگم قراره آثاری رو به نمایش بذاریم که واقعا خیره کننده هستند.

در حالی که تنها کمتر از یک ماه با برگزاری مراسم گیم اواردز فاصله داریم و هیچ اطلاعات دقیقی از بازی‌هایی که قرار است نمایش داشته باشند در دسترس نیست، برخی از شایعات حاکی از نمایش بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 هستند.

نظر شما در رابطه با مراسم گیم اواردز ۲۰۲۱ چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *