اخبار بازی

تاریخ عرضه Playdate به سال 2022 موکول شد – واران گیم

کمپانی Panic با ارسال ایمیل‌هایی مشترک به خریداران کنسول دستی پلی دیت خبر داد که در بهترین حالت این کنسول “اواخر ۲۰۲۱” به دستشان می‌رسد و تاریخ عرضه Playdate به صورت عمومی نیز به بازه سال ۲۰۲۲ میلادی موکول شده‌است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

علی رغم اینکه در سال ۲۰۲۱ میلادی همچنان مردم دنیا با شیوع ویروس کووید-۱۹ گریبانگیر بودند و به تبع شرایط حاکم صنعت ویدیو گیم نیز نتوانست آنطور که باید و شاید به فعالیت خود ادامه دهد و تقریبا در تمامی بخش‌ها از برگزاری رویدادها و جشنواره‌ها تا عرضه بازی‌ها و تولید کنسول‌ها با چالش مواجه بود. کنسول‌های دستی سال پر خبر و شلوغی را سپری کردند.

ابتدا شایعات خبر از عرضه یک نسخه میان نسلی و ارتقا یافته از کنسول نینتندو سوییچ را می‌دادند که دارای سخت‌افزارهای قدرتمندتر است که در نهایت مشخص شد شایعات مربوط به نسخه OLED است. ولو نیز با معرفی استیم دک تصمیم گرفت در کنار فروش بازی روی فروشگاه بزرگ و محبوب خود و همچنین تولید بازی‌، وارد عرصه رقابت سخت افزارهای بازی نیز شود. کمپانی Panic نیز از کنسول دستی و نوستالژیک Playdate رونمایی کرد.

هر چند قرار بود تاریخ عرضه Playdate مانند استیم دک در اواخر سال ۲۰۲۱ میلادی باشد اما، Panic نیز به تبعیت از ولو با ارسال ایمیل‌های مشترک به خریداران خود اعلام کرد این کنسول در بازه سال ۲۰۲۲ میلادی روانه بازار خواهد شد. با توجه به اینکه از زمان پیش فروش بازی تا به امروز اطلاعات بسیار کمی درباره این محصول در دسترس بود، انتشار خبر تعویق عرضه قابل پیشبینی بود.

به گفته مسئولان مشکل اصلی مربوط به باتری دستگاه است که قابلیت انتقال توان به کنسول و شارژ شدن را به صورت مطلوب ندارد و تولید کنندگان تصمیم گرفتند به صورت کامل این قطعه را جایگزین کنند.
سازندگان پس ار ارائه سری اول محصولا به خریداران در دو مرحله دیگر برای نیمه دوم ۲۰۲۲ و نیم اول سال ۲۰۲۳ میلادی و در هر نوبت ۵۰۰ هزار دستگاه کنسول را پیش فروش خواهند کرد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *