اخبار بازی

بازی Elden Ring از حالت‌های گرافیکی مختلفی بهره می‌برد

دارندگان کنسول‌های نسل نهمی می‌توانند به حالت‌های مختلف گرافیکی در بازی Elden Ring از جمله نرخ 60 فریم بر ثانیه و یا وضوح تصویر 4K دسترسی داشته باشند.

پس از مدت‌ها سکوت خبری روز گذشته علاقه‌مندان به عنوان Elden Ring موفق به تماشای ویدیوی مفصلی از گیم‌پلی این بازی شدند. همچنین، تصاویر مختلفی از نسخه‌های متفاوت بازی از جمله کالکتورز ادیشن آن منتشر شد و امروز نیز شاهد انتشار اطلاعات بیشتری از این بازی مورد انتظار هستیم. در واقع، به نظر می‌رسد که این بازی از دو حالت گرافیکی مختلف به نام‌های Performance و Graphic بهره خواهد برد. حالت Performance وضوح 4K و حالت Graphic نیز نرخ 60 فریم بر ثانیه را هدف قرار می‌دهد.

البته، لازم به ذکر است که این خبر مستقیماً توسط توسعه‌دهنده‌ی این عنوان یعنی استودیوی فرام‌سافت‌ور (FromSoftware) منتشر نشده است و این جزئیات از طریق توضیحات نسخه‌ی کالکتورز ادیشن Elden Ring در وب‌سایت فروشگاه GameStop در دسترس ما قرار گرفته است.

در توضیحات نسخه‌ی پلی استیشن کالکتورز ادیشن این بازی چنین آمده است که:

استفاده از قدرت کنسول پلی استیشن 5 به گیمرها این امکان را می‌دهد تا تجربه‌ی خود را با یکی از دو حالت گرافیکی GRAPHIC MODE (وضوح 4K) و یا PERFORMANCE MODE (تا 60 فریم بر ثانیه) شخصی‌سازی کنند.

بازی Elden Ring، در تاریخ ۶ اسفند سال ۱۴۰۰ (۲۵ فوریه‌ی ۲۰۲۲) برای کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس/سری اس، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. از طریق این لینک می‌توانید ویدیوی منتشر شده از گیم‌پلی بازی را مشاهده نمایید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *