اخبار بازی

آمار فروش GTA V از زمان عرضه به بیش از 155 میلیون نسخه رسید

مطابق گزارش مالی جدید کمپانی تیک تو، دو بازی برتر و پر فروش راک استار گیمز یعنی جی تی ای V و Red Dead Redemption 2 عملکرد بسیار خوبی را از خود به ثبت رسانده‌اند و آمار فروش GTA V از زمان عرضه به بیش از ۱۵۵ میلیون نسخه رسیده‌است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

همانطور که بی شک تمامی اهالی گیم و رسانه‌های انتظار داشتند دو آی‌پی بزرگ راک استار گیمز یعنی GTA و Red Dead Redemption به دو منبع اصلی درآمد برای شرکت تیک تو در صنعت گیم بدل شده‌اند. بازی جی تی ای ۵  تنها در سه ماهه مالی اخیر شرکت حدود ۵ میلیون نسخه روی پلتفرم‌های مختلف به فروش رفته‌است. آمار برای Red Dead Redemption 2 در مدت مشابه یک میلیون نسخه بوده‌است. این دو بازی در مجموع از ابتدای سال مالی شرکت تا پایان ماه دسامبر سال میلادی گذشته بیش از ۳۰ میلیون نسخه فروخته‌اند.

با احتساب آخرین گزارش‌ها، آمار فروش GTA V از زمان عرضه به بیش از ۱۵۵ میلیون نسخه می‌رسد و بازی Red Dead Redemption 2 نیز تا کنون بیش از ۳۹ میلیون نسخه روی پلتفرم‌های مختلف به فروش رسیده‌است. مجموعه GTA تا کنون بیش از ۳۵۵ میلیون نسخه فروخته‌است و فروش مجموعه Red Dead Redemption نیز ۶۲ میلیون نسخه‌ای است.

در کنار تمام این موارد قرار است بزودی بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition نیز روانه بازار شود که خود به تنهایی می‌تواند چندین سطح آمار فروش مجموعه Grand Theft Auto را ارتقا دهد. برخی از شایعات نیز خبر از عرضه نسخه ریمستر بازی Red Dead Redemption در آینده‌ای نزدیک می‌دهند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *