اخبار بازی

سگا و مایکروسافت از یک اتحاد استراتژیک خبر دادند

سگا و مایکروسافت آغاز یک اتحاد استراتژیک را اعلام کردند که راه‌ را برای سگا به منظور تولید عناوینی در مقیاس بزرگ روی پلتفرم ابری Azure مایکروسافت، گسترش می‌دهد.

این اتحاد بخش مهمی از استراتژی میان‌مدت تا بلندمدت سگا را تشکیل می‌دهد و به آن اجازه می‌دهد تا با ابتکار «Super Game» خود به سمت توسعه‌ی عناوین جدید و نوآورانه با تمرکز ویژه بر موضوعات “جهانی”، “آنلاین”، “انجمن” و “استفاده از آی‌پی” حرکت کند.

این شرکت‌ها به دنبال ایجاد تحولات بیشتر در فناوری از طریق همکاری متقابل خواهند بود، اولویت اصلی آن‌ها حوزه‌هایی مانند «زیرساخت شبکه و ابزارهای ارتباطی مورد نیاز برای خدمات آنلاین جهانی» است. با تغییر به پلتفرم توسعه‌ی نسل بعدی، سگا می‌تواند به طور موثری با تنوع در سبک‌های کاری و تغییرات احتمالی زیرساختی سازگار شود.

سگا در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت:

«با توجه به استقرار گسترده‌ی 5G و خدمات ابری در سال‌های اخیر، جهان اکنون بیش از هر زمان دیگری به هم متصل شده است و مصرف‌کنندگان می‌توانند راحت‌تر در هر زمان از محتوای سرگرمی با کیفیت بالا لذت ببرند. اکوسیستم پیرامون صنعت بازی‌ها همچنان به تکامل و گسترش خود ادامه می‌دهد، زیرا ابزارها و فناوری‌های پیچیده‌تری در دسترس قرار می‌گیرند.

به این ترتیب، بازی‌های ویدیویی همچنان به عنوان یک رسانه‌ی اصلی برای گیمرها در سراسر جهان رشد می‌کنند و دسترسی به طیف گسترده‌ای از تجربیات بازی و جوامع متنوع‌تر و قابل دسترس‌تر می‌شود. این اتحاد نشان‌دهنده‌ی نگاه سگا به آینده است. هدف ما بهینه‌سازی فرآیندهای توسعه و ادامه‌ی ارائه‌ی تجربه‌هایی با کیفیت بالا برای گیمرها با استفاده از فناوری‌های ابری Azure است.

پس از بیانیه‌ی سگا، یوکیو سوگینو (Yukio Sugino)، رئیس و مدیر عامل این شرکت نیز اضافه کرد که این اتحاد برای پیشرفت بیشتر توسعه‌ی بازی‌ها و استفاده از ابزار و محیط کم نظیر مایکروسافت برای بازی‌سازی با قدرت بیشتر، شکل گرفته است.

همچنین سارا باند (Sarah Bond)، معاون رئیس مایکروسافت، درباره‌ی این همکاری گفت:

سگا نقش نمادینی را در صنعت بازی ایفا کرده و در طول سال ها شریک فوق العاده ای بوده است. ما مشتاقانه منتظریم تا با هم همکاری کنیم زیرا آن‌ها راه‌های جدیدی را برای ایجاد تجربه‌های منحصر به فرد برای آینده با استفاده از فناوری‌های ابری مایکروسافت کشف می‌کنند. ما با هم دوباره نحوه‌ی ساخت، میزبانی و عملکرد بازی‌ها را با هدف افزودن ارزش بیشتر به گیمرها و سگا تصور خواهیم کرد.

نظر شما درباره‌ی این همکاری چیست؟ آیا این همکاری به پیشرفت دو طرف کمک خواهد کرد؟

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *