اخبار بازی

بسته الحاقی جدید بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity منتشر شد

بسته الحاقی Guardian of Remembrance خط داستانی و شخصیت‌های قابل بازی جدیدی را به بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity اضافه می‌کند.

در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم دومین بسته الحاقی بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity به تازگی منتشر شده است. این DLC شامل شخصیت‌های Purah و Robbie و استیج‌های مبارزاتی جدیدی می‌شود. این دو کاراکتر جدید با تکیه بر تکنولوژی باستانی می‌توانند از مانعی هوایی جهت شوک دادن به دشمنان استفاده کنند. در ضمن کاراکتر قابل بازی دیگری نیز در این اثر وجود دارد که بازیکنان می‌توانند آن را دریافت کنند اما در حال حاضر هویت این کاراکتر برای طرفداران این سری مشخص نیست. محتوای داستانی این DLC نیز شامل مراحلی مثل «نبرد برای روستای کاکاریکو» و «نبرد برای روستای گوپونگا» می‌شود.

در این بین نباید فراموش کرد استیج‌های جدیدی (Coliseum و Lanaryu Road) نیز در بسته الحاقی Guardian of Remembrance وجود دارند. محتوای پس از عرضه (اکسپنشن پس) بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity با قیمت ۲۰ دلار در فروشگاه دیجیتالی نینتندو به فروش می‌رسد. این اکسپنشن شامل دو بسته الحاقی Guardian of Remembrance و Pulse of the Ancients می‌شود.

نظر شما در رابطه با بسته الحاقی جدید بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *