اخبار بازی

انتشار جزئیات داستانی The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me

استودیوی Supermassive Games به تازگی جزئیات داستانی جدیدی از بازی The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me منتشر کرده است. با واران گیم و اخبار حول انتشار جزئیات داستانی The Devil in Me همراه باشید.

بعد از عرضه بازی The Dark Pictures Anthology: House of Ashes استودیوی سوپرمَسیو گیمز اعلام کرد قسمت بعدی این مجموعه که The Devil in Me نام دارد، آخرین بازی این مجموعه ترسناک (The Dark Pictures) خواهد بود. حال استودیوی توسعه دهنده و ناشر این مجموعه ( به ترتیب: سوپرمَسیو گیمز و بندای نامکو) تیزر و جزئیات داستانی جدیدی در رابطه با این بازی منتشر کرده‌اند.

داستان این بازی از جایی شروع می‌شود که یک تیم مستندسازی نامه‌ای مرموز دریافت می‌کنند. در این نامه از آن‌ها دعوت شده تا جهت ساخت یک مستند از H.H. Holmes (اولین قاتل سریالی آمریکا) راهی عمارتی که عینا از روی «قلعه کشتار» (جایی که این قاتل سریالی قربانیانش را به قتل می‌رساند) ساخته شده شوند. آ‌ن‌ها پس از وارد شدن به این عمارت متوجه می‌شوند توسط میزبانی عجیب‌وغریب تحت نظر هستند.

مثل تمامی بازی‌های قبلی این مجموعه شما در این بازی براساس انتخاب‌هایی که دارید باید سرنوشت دیگر شخصیت‌ها را تعیین کنید. اینکه تنها یک نفر از اعضای گروه شما به قتل برسد یا همه‌ی آن‌ها موفق به فرار شوند، کاملا به تصمیمات شما بستگی دارد. علاوه بر این، سازندگان اعلام داشته‌اند این بازی قرار است ارائه دهنده ترسناک‌ترین و خون‌بارترین قسمت این مجموعه تا به امروز باشد.

نظر شما در رابطه با انتشار جزئیات داستانی The Devil in Me چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *