اخبار بازی

نقدها و نمرات Mario Party Superstars منتشر شدند

با عرضه عنوان Mario Party Superstars، شاهد نقدها و نمرات بازی از سوی وبسایت‌های معتبر مختلف هستیم. گویا نینتندو بازی سرگرم‌کننده‌ای را منتشر کرده است.

در ادامه نمرات و خلاصه‌ای از نقد‌های منتشر شده را مطالعه می‌کنید:

Daily Star 10/10

حتی کسانی که گیمر نیستند از این بازی لذت خواهند برد. یک سرگرمی عالی برای خانواده.

Nintenderos 9/10

بازی Mario Party Superstars روی نینتندو سوییچ یک جشن تمام عیار برای این فرنچایز به حساب می‌آید. بازی شامل بهترین مینی‌گیم‌ها از نسخه‌های قبلی می‌شود و یک بازی زیبا را ارائه می‌دهد. انیمیشن‌های جدید، ویژگی‌های مفید و یک بخش آنلاین چندنفره‌ی بسیار خوب، همگی دست به دست هم می‌دهند تا شاهد بهترین Mario Party تاریخ باشیم.

Areajugones 9/10

بخش آنلاین بازی Mario Party Superstars سطح بازی را تا حدی بالا می‌برد که می‌توان گفت با بهترین نسخه‌ی این سری روبه‌رو هستیم. این بازی‌ای است که طرفداران مدت‌ها دنبالش بودند.

Hobby Consolas 8.8/10

یک بازیابی بامزه از مینی‌گیم‌ها و بازی‌های تخته‌ای N64 و GC (گیم کیوب) که نشان می‌دهد نینتندو به بازخورد طرفداران حول بازی‌های قبلی عرضه شده روی نینتندو سوییچ گوش می‌دهد. چه با دوستان چه با خانواده یا به صورت آنلاین، Mario Party Superstars یک تجربه‌ی سرگرم‌کننده را برای شما به ارمغان می‌آورد، اگرچه مکانیک‌های بازی‌های تخته‌ای حوصله‌ سر بر هستند.

Atomix 8.5/10

بازی Mario Party Superstars یک ماجراجویی بامزه پر از نوستالژی به شمار می‌رود که در طول تجربه‌ی آن متوجه شدم تا چه حد دلم برای این سری تنگ شده است.

Wccftech 8/10

عنوان Mario Party Superstars تعدادی بازی تخته‌ای بازسازی و بهینه شده از نسخه‌های ابتدایی این فرنچایز ارائه می‌دهد. شاید شامل محتوای تازه و نوآورانه‌ای نشود، اما همان احساس جذاب قدیمی را به شما القاء می‌کند.

IGN 8/10

Mario Party Superstars ترکیبی از بهترین بازی‌های تخته‌ای، مینی‌گیم‌ها، مکانیک‌ها و بهبودهای حیاتی برای کل سری به شمار می‌رود. در نتیجه با بهترین Mario Party روبه‌رو هستیم که برای مدتی طولانی خبری از آن نبود.

Checkpoint Gaming 7/10

بازی Mario Party Superstars دقیقاََ چیزی است که انتظار دارید: عنوانی نوستالژی که شما را به مینی‌گیم‌ها و بازی‌های تخته‌ای قدیمی باز می‌گرداند. هر بازی تخته‌ای و مینی‌گیم به شکل قابل توجه‌ای به‌روز و بهینه شده است. با این وجود، فراتر از فاکتور نوستالژی، این اثر محتوای نوآورانه و جدیدی به فرنچایز اضافه نمی‌کند. حالت‌های مینی‌گیم چندان هیجان‌انگیز نیستند و بازی از نظر بصری اگرچه خوب است، اما تفاوتی با نسخه‌های چند سال پیش این سری ندارد. به طور حتم این بهترین تجربه از بازی‌های تخته‌ای N64 را فراهم می‌کند، تا زمانی که انتظار محتوای تازه نداشته باشید.

Gamespot 6/10

Mario Party Superstars به سطوح بالایی که این سری توانایی رسیدن به آن را دارد، دست پیدا می‌کند، اما اگر به بازی کردن روی سوییچ لایت یا کنترلر پرو محدود نیستید، مطمئناََ Super Mario Party همچنان بهترین تجربه‌ی ممکن خواهد بود.

mario
میانگین نمرات بازی در متاکریتیک (Metacritic)
Mario
میانگین نمرات بازی در اوپن‌‎کریتیک (Opencritic)
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *