اخبار بازی

کمپانی Embracer گزارش مالی سه‌ماهه‌ی چهارم خود را منتشر کرد

کمپانی Embracer در جلسه‌ی احیر خود گزارش مالی سه‌ماهه‌ی چهارم (از ماه ژانویه تا مارس ۲۰۲۳) را ارائه داد که در میان آن‌ها نکات مهمی به چشم می‌خورد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

به استناد آمار منشر شده در گزارش مالی سه‌ماهه‌ی چهارم، فروش خالص [یا همان درآمد ناخالص] کمپانی نسبت به سال قبل ۷۹ درصد افزایش یافته و به رقم ۹,۳۵۶ میلیون کرون رسید. جزییات ارقام فروش سه‌ماهه‌ی چهارم به شرح زیر است:
بازی‌های PC/کنسول: با افزایش ۶۶ درصدی به رقم ۳,۴۷۸ میلیون کرون رسید.
بازی‌های موبایل: با کاهش ۲۵ درصدی به رقم ۱,۳۱۷ میلیون کرون رسید.
بازی‌های رومیزی: با افزایش ۴۳۸ درصدی به رقم ۳,۰۷۴ میلیون کرون رسید.
سرگرمی و سرویس‌ها: با افزایش ۸۳ درصدی به رقم ۱,۴۸۷ میلیون کرون رسید.
سودآوری شرکت بدون درنظر گرفتن مالیات: ۹۵ میلیون کرون ضرردهی داشت.

برای کل سال مالی (بین ماه آوریل ۲۰۲۲ تا مارس ۲۰۲۳) فروش خالص ۱۲۱ درصد افزایش یافت و به رقم ۳۷,۶۶۵ میلیون کرون رسید. جزییات ارقام فروش خالص سال مالی به شرح زیر است:
بازی‌های PC/کنسول: با افزایش ۵۸ درصدی به رقم ۱۳,۴۴۴ میلیون کرون رسید.
بازی‌های موبایل: با کاهش ۱۹ درصدی به رقم ۵,۸۱۹ میلیون کرون رسید.
بازی‌های رومیزی: با افزایش ۲,۱۹۹ درصدی به رقم ۱۳,۱۳۲ میلیون کرون رسید.
سرگرمی و سرویس‌ها: با افزایش ۷۰ درصدی به رقم ۵,۲۷۰ میلیون کرون رسید.
سودآوری شرکت بدون درنظر گرفتن مالیات: رقم ۱۹۴ میلیون کرون است.

همچنین کمپانی Embracer در جلسه‌ی مالی خود اعلام کرد که علی‌رغم تلاش‌های بسیار برای همکاری و انعقاد قراردادی ۶ ساله به ارزش ۲ میلیارد دلار با یک کمپانی ترد پارتی به منظور ساخت عناوین جدید، مذاکرات با این کمپانی به شکست انجامید اما همچنان به دنبال انعقاد قرارداد با دیگر کمپانی‌های ترد پارتی برای توسعه‌ی عناوین خود خواهند بود.

همچنین اشاره شد که چندین عنوان معرفی نشده‌ی این شرکت که برای انتشار در سال مالی جاری (منتهی به ماه مارس سال ۲۰۲۴) در حال آماده‌سازی بودند به دلیل عدم برآورده‌سازی انتظارات کمپانی از کیفیت خود و رسیدن به موفقیت تجاری تا سال مالی ۲۰۲۵ تاخیر خورده‌اند.

در ادامه، به چند بازی معرفی نشده با بودجه‌ی کلان که در حال توسعه توسط این مجموعه است اشاره شد که قرار است به همراه بازی‌های Warhammer 40,000: Space Marine 2 ،Remnant 2 و Payday 3 در سال مالی جاری که منتهی به ماه مارس ۲۰۲۴ می‌شود عرضه شوند و البته، موفقیت مالی بازی زامبی‌محور Dead Island 2 با فروش ۲ میلیون نسخه از دیگر نکات این جلسه‌ی مالی بود.

ماه فوریه‌ی سال جاری بود که کمپانی Embracer اعلام کرد قرار است ۳۱ بازی AAA تا سال مالی ۲۰۲۷-۲۰۲۸ عرضه شوند که ۱۹ عنوان از آن‌ها تا سال مالی ۲۰۲۷-۲۰۲۸ عرضه خواهند شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *