اخبار بازی

همکاری Dr. Dre و راکستار جهت ساخت چند قطعه موسیقی برای GTA بعدی

به گفته اسنوپ داگ، Dr. Dre رپر ۵۶ ساله و مشهور آمریکایی مشغول ساخت موزیک متن برای نسخه بعدی GTA است. البته هنوز معلوم نیست منظور اسنوپ داگ از GTA بعدی دقیقا چه نسخه‌ای بوده است. با دنیای بازی و اخبار حول همکاری Dr. Dre و راکستار جهت ساخت موسیقی برای GTA همراه باشید.

اخیرا اسنوپ داگ، رپر معروف در یکی از قسمت‌های پادکست رولینگ استون موزیک ناو، راجع به یکی دیگر از رپرهای مشهور یعنی Dr. Dre صحبت کرده است:

من می‌دانم (Dr. Dre) در استودیو است…همچنین می‌دانم مشغول ساخت یک موسیقی معرکه است و برخی از موزیک‌های او به بازی GTA که قرار است عرضه شود مرتبط هستند، پس من فکر می‌کنم او می‎‌خواهد موسیقی‌اش را از طریق بازی ویدیویی GTA منتشر کند.

در حال حاضر راکستار و Dr. Dre در این زمینه هیچ اظهار نظری نداشته‌اند اما چند نکته وجود دارد که با توجه به گفته‌های اسنوپ داگ شاید در آینده شاهد آن‌ها باشیم. اولین احتمال این است که دکتر Dr. Dre مشغول کار بر روی موزیک متن GTA: 6 است. احتمال دیگری هم وجود دارد که شاید این موزیک‌ها در بازی GTA: San Andreas از ریمستر GTA: The Trilogy به کار رفته‌اند. شاید هم در بسته الحاقی جدید Grand Theft Auto: Online شاهد آن‌ها باشیم.

بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition در تاریخ ۲۰ آبان ماه (۱۱ نوامبر) برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، نینتندو سوییچ و کامپیوترهای شخصی عرضه می‌شود.

نظر شما در رابطه با همکاری Dr. Dre و راکستار چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *