اخبار بازی

تاخیر بازی Sons of the Forest تا اواسط سال 2022 میلادی

اخیرا استودیوی Endnight Games اعلام داشته به زمان بیشتری برای تکمیل بازی Sons of the Forest نیاز دارند. تاریخ عرضه نهایی این بازی همراه با تریلر جدید طی هفته‌های آینده منتشر خواهد شد. با واران گیم و اخبار حول تاخیر بازی Sons of the Forest همراه باشید.

در جدیدترین اخبار بازی‌ مطلع شدیم بازی Sons of the Forest که توسط استودیوی Endnight Games در دست توسعه قرار داشت در سال ۲۰۲۱ میلادی عرضه نخواهد شد. سازندگان این بازی طی توییتی علاوه بر انتشار تعدادی تصویر از بازی، اعلام داشته‌اند:

سلام به همگی

در پایین می‌توانید اسکرین شات‌هایی از این بازی را تماشا کنید.

ما امیدوار بودیم امسال بازی را عرضه کنیم ولی به زمان بیشتری نیاز داریم. بازی در (تاریخ نامعلومی از) اوایل تا اواسط سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد. تاریخ دقیق عرضه به همراه سومین تریلر بازی طی هفته‌های آینده منتشر می‌شود.

به احتمال زیاد طی رویداد The Game Awards 2021 که در تاریخ ۱۸ آذر (۹ دسامبر) برگزار می‌شود نمایش جدیدی از این بازی ببینیم، همچنین حداقل حالا با توجه به اسکرین شات‌های جدید می‌توانیم جزئیات بیشتری در رابطه با این بازی مشاهده کنیم.

علاوه بر ابزار موقت مانند نیزه‌های چوبی و چماق‌های سنگی بازیکنان به کاتانا (نوعی شمشیر)، تبرهای فلزی، چاقو و تعداد زیادی اسلحه دیگر در این بازی دسترسی خواهند داشت. همچنین شما می‌توانید تمام اسلحه‌هایتان را به صورت منظم در یک مکان قرار دهید و از یک سر بریده برای ترساندن دشمنان استفاده کنید.

نظر شما در مورد تاخیر بازی Sons of the Forest چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *