اخبار بازی

تاریخ انتشار Shadow Warrior 3 به سال 2022 موکول شد

بالاخره پس از چندین ماه طفره رفتن و عدم اعلام دقیق تاریخ انتشار Shadow Warrior 3 توسط استودیو Flying Wild Hog، بالاخره این استودیو تصمیم گرفت زمان عرضه بازی را به اوایل سال ۲۰۲۲ موکول کند. این عنوان برای کنسول‌های نسل هشتم و PC منتشر خواهد شد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

از زمان معرفی نسخه سوم مجموعه Shadow Warrior، تیم سازنده بازی بارها و بارها تاکید کرد که این عنوان حتما تا پیش از پایان سال ۲۰۲۱ میلادی رواذنه بازار خواهد و نمایش‌های طولانی مدت و مفصل از گیم‌پلی بازی نیز نوید بخش طی شدن مراحل پایانی توسعه بازی بودند. البته استودیو سازنده هیچگاه تاریخ عرضه رسمی بازی را اعلام نکردند و هر بار وعده می‌داد این نکته در نمایش بعدی بازی یا “بزودی” مشخص می‌شود اما، همیشه روی عرضه بازی طی سال ۲۰۲۱ تاکید داشتند.

بالاخره ظاهرا تصمیم تیم مدیریت استودیو تغییر کرده و تاریخ انتشار Shadow Warrior 3 به سال ۲۰۲۲ موکول شده‌است. سازندگان همچنان از اعلام تاریخ انتشار دقیق بازی خودداری کردند اما، این وعده را دادند که در آینده‌ای نزدیک اطلاعات بیشتری را در این باره با مخاطبان به اشتراک بگذارند. داستان نسخه سوم  Shadow Warrior درست پس از وقایع نسخه دوم پیگیری می‌شود. در این نسخه بر خلاف دو نسخه قبلی، مراحل بازی به صورت تصادفی تولید نمی‌شود و مراحل از پیش طراحی شده و مشخص هستند. در این نسخه ابزارها و ویژگی‌های جدید برای جا به جایی سریع میان دو نقطه، نظیر امکان دویدن روی دیوار و قلاب فراهم شده‌است.

محصول جدید Flying Wild Hog سال ۲۰۲۲ میلادی برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC منتشر می‌شود. هنوز نسخه نسل نهمی بازی به صورت رسمی تایید نشده‌است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *