اخبار بازی

به‌روزرسانی 2.0 بازی Returnal ویژگی سیو و Photo Mode را اضافه می‌کند

به‌روزرسانی جدید بازی Returnal امروز در دسترس قرار گرفت که ویژگی Photo Mode و نوعی قابلیت سیو مناسب ژانر بازی را برای گیمرها فراهم می‌کند.

طبق اعلام رسمی از سوی وبلاگ پلی استیشن (PS Blog)، به‌روزرسانی مذکور امروز تحت شماره‌ی 2.0 منتشر شد که شامل ویژگی Suspend Cycle می‌شود. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد که آن دور از بازی که مشغول آن هستید را متوقف کنید. این بدان معنا است که گیمرها می‌توانند در میان بازی کنسول را خاموش کنند یا از آن خارج شوند، بدون آن که بازی از ابتدا آغاز شود.

در حقیقت قابلیت سیو طبق استاندارد بازی‌های دیگر وجود ندارد، بلکه این تنها یک ویژگی تک منظوره خواهد بود برای این که بتوانید در میانه راه بازی را متوقف کنید.

هری کروگر (Harry Krueger)، کارگردان بازی Returnal، پیرامون قابلیت Suspend Cycle گفت:

با متوقف کردن هر دور از بازی، Returnal به سادگی یک نقطه‌ی توقف خاص ایجاد می‌کند و زمانی که شما به بازی برگردید آن نقطه حذف شده و تجربه ادامه پیدا می‌کند. شما دیگر نمی‌توانید از آن سیو به خصوص استفاده کنید. به محض این که در ادامه یک سیو دیگر انجام دهید، بازی در هنگام بازگشت شما از آن نقطه آغاز می‌شود، اما سیو دوم نیز خودکار حذف خواهد شد.

شما در میان‌پرده‌ها، مبارزه با باس‌ها، سکانس‌های اول شخص یا لحظات درگیری شدید نمی‌توانید از این قابلیت استفاده کنید.

با اضافه کردن این ویژگی ما می‌توانیم روحیه‌ی یک اثر روگ‌لایک (Roguelike) را حفظ کنیم و در عین حال گیمر‌های بیشتری به اثر جذب شوند.

این آپدیت قابلیت Photo Mode را نیز با تنظیمات مختلف به بازی اضافه می‌کند.

عدم وجود قابلیت سیو در Returnal باعث انتقاد برخی از بازی‌بازان به این اثر شده بود. بسیاری از گیمرها وقت تجربه یک عنوان 20 تا 30 ساعته را ندارند. حالا با این ویژگی افراد بیشتری می‌توانند از بازی لذت ببرند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *