اخبار بازی

قابلیت نقشه بزرگ برای Battlefield 2042 تایید شد

توسعه‌دهنده‌ی بازی Battlefield 2042، استودیوی دایس (DICE)، به تازگی پست جدیدی را در وب‌سایت رسمی الکترونیک آرتس (Electronic Arts) به اشتراک گذاشته است.

دایس در این پست از چند قابلیت خبر داده است که در بتای بازی Battlefield 2042 دیده نمی‌شدند و اعلام کرده است که قابلیت‌های مذکور در محصول نهایی حاضر خواهند بود. این توسعه‌دهنده در بلاگ پست جدیدی که با طرفداران به اشتراک گذاشته است، مجددا این نکته را هم بیان کرده که نسخه‎ی بتای بازی Battlefield 2042، در واقع یک بیلد قدیمی‌تر از این بازی بوده است.

بر اساس آنچه که استودیوی دایس رسما تایید کرده است، قابلیت‌هایی من جمله نقشه‌ی بزرگ، سیستم پینگ و … به هنگام انتشار بازی Battlefield 2042، در آن حضور خواهند داشت. با شنیدن این خبر، طرفدارانی که تا حدودی نگران غیبت این قابلیت‌ها بودند، نفس راحت کشیدند. در ادامه توضیحات استودیوی دایس در این زمینه را مطالعه می‌کنید:

(قابلیتی) که ما در داخل (تیم) آن را با نام نقشه‌ی بزرگ یاد می‌کنیم، غیر فعال شده بود. برخی از شما آن را در Key Bindings (پیوندهای کلیدی) مشاهده کرده بودید و بسیاری از شما نیز خیلی ساده و به روال بازی‌های Battlefield قبلی، منتظر آن بودید. ما آن را در بیلدهای کنونی خود داریم. شما در هر لحظه از گیم‌پلی زند‌ه‌ی (بازی) قادر خواهید بود که با فشردن دکمه‌های ویو و تاچ پد در کنسول‌ها، یا فشردن کلید M در رایانه‌های شخصی، آن را روی صفحه بیاورید. این (نقشه) مروری فوری بر محل وقوع نبردها، مکان مبارزه‌ی پلیرهای اسکواد شما و تجزیه و تحلیلی زنده از نحوه‌ی اهتزاز پرچم‌ها در بخش‌های مختلف را ارائه می‌کند.

در نسخه‌ی بتای عمومی، سیستم پینگ به آن خوبی که می‌خواستیم نبود، اما در زمان انتشار، می‌توانید هنگام پینگ کردن مکان‌ها، منابع و سربازهای دشمن، انتظار عملکرد حساس‌تری را از آن داشته باشید.

با نزدیک شدن به تاریخ انتشار بازی Battlefield 2042، هم نگرانی و هم هیجان طرفداران برای این بازی، هردو پیوسته افزایش می‌یابند. واکنش‌ها به بتای عمومی بازی نیز به خوبی گویای این ادعا هستند؛ در حالی که برخی طرفداران بازی را پسندیده و از آن لذت برده بودند، سایرین از وضعیت نامناسبی که نسخه‌ی بتای بازی داشت انتقاد می‌کردند.

نظر شما در رابطه با بازی Battlefield 2042 چیست؟ آیا فرصت تجربه‌ی بتای عمومی آن را داشته‌اید؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

meysamb
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *