اخبار بازی

بازی جدید NetherRealm یک کراس اور از تمامی آی‌پی‌های کمپانی برادران وارنر است

طبق ادعای یکی از اینسایدرها و کاربران وبسایت ردیت سازنده مورتال کامبت مشغول ساخت یک پروژه مشابه مجموعه Super Smash Bros است و در وراقع بازی جدید NetherRealm یک کراس اور از تمامی مجموعه‌های کمپانی برادران وارنر است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

با در نظر گرفتن رویه چند سال اخیر آقای اد بون و تیم سازنده‌اش در استودیو NetherRealm، انتظار می‌رود آن‌ها پس از انتشار بازی Mortal Kombat 11 به سراغ یک نسخه جدید از مجموعه Injustice بروند. این استودیو سالیان زیادی است که مشغول ساختن بازی‌های فایتینگ باکیفیت و محبوب است و هر دو مجموعه از جامعه طرفداری نسبتا بزرگی برخوردار هستند. از سوی دیگر در چنین شرایطی شاهد هجوم اخبار و شایعات گوناگون از سوی لیکرها و اینسایدرها هستیم که ظاهرا در این مورد بر خلاف انتظارات و گمان‌ها نظر خود را بیان می‌کنند.

یکی از لیکرهای مشهور در وبسایت ردیت که از سابقه نسبتا موفقی در انتشار اطلاعات زود هنگام دارد مدعی شده بازی جدید NetherRealm یک کراس اور از تمامی مجموعه‌های کمپانی برادران وارنر است و منبع الهام اصلی این پروژه مجموعه Super Smash Bros است. وی نشان تجاری که اخیرا کمپانی براداران وارن به ثبت رسانده‌است را به عنوان سند خود مطرح می‌کند. چندی پیش شرکت Warner Bros. Interactive Entertainment یک نشان تجاری به نام Multiversus را به ثبت رساند. مطمئنا این نشان تجاری به تنهایی گواه هیچ چیز نیست اما در توضیحات آن ذکر شده که نشان مذکور مربوط به یک بازی ویدیویی است.

از سوی دیگر ژورنالیست مشهور، آقای جف گراب به نوعی گفته‌های این لیکر را تایید می‌کند اما، ایشان معتقد است یکی دیگر از استودیوهای زیر مجموعه‌ها برادران وارنر وظیفه ساخت این کراس اور را بر عهده دارد.

در هار حال این گفته‌ها فعلا به هیچ عنوان جنبه رسمی ندارند و نباید بیش از یک شایعه با آن‌ها برخورد کرد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *