اخبار بازی

سازندگان F.I.S.T.: Forged in Shadow درحال کار روی محتوای جدیدی هستند

عنوان F.I.S.T.: Forged in Shadow عنوانی مستقلی نام دارد که توسط TiGAMES برای PS4،PS5،PC توسعه پیدا کرده است. این عنوان با واکنش خوبی روبرو شد و موفق به دریافت میانگین نمرات ۸۰ از سوی منتقدین شد. حال به‌نظر می‌رسد که سازندگان درحال کار روی محتوای جدید Forged in Shadow قراردارند. با واران گیم همراه باشید.

مدیر TiGAMES در مصاحبه  با MP1st تائید کرد آن‌ها درحال کار روی بروزرسانی‌های مختلفی نظیر اضافه کردن زبان‌های مختلف رفع باگ هستند. اون در حین مصاحبه اشاره‌ای به محتوا داستانی جدیدی نیز کرد. اما متاسفانه اطلاعات زیادی ارائه نداده است.

“ایده‌های بسیاری بود که ما حین توسعه بازی کنار گذاشتیم، داستان‌هایی که ما نمیتونیم برای به اشتراک گذاشتنشون با مخاطبان لحظه شماری کنیم. البته ما قصد داریم این داستان‌هارو به روش‌های مختلفی به مخاطبان ارائه بدیم . درحال حاضر ما درحال کار روی بروزرسانی های مختلفی نظیر اضافه کردن زبان‌های مختلف و حل مشکلات هستیم. بعد از اون تمرکز خودمون رو روی محتوای جدید خواهیم گذاشت.”

البته احتمال دارد که سازندگان کلا به بازی دیگری اشاره دارند به‌هرحال از صحبت سازندگان میشود اینطور گفت آن‌ها روی مشکلات بازی کار خواهند کرد.

بازی F.I.S.T.: Forged in Shadow  بازی مستقل در سبک Metroidvania و تک‌نفره  است که با موتور گرافیکی Unreal Engine 4 ساخته شده است. این بازی در ۷ سپتامبر ۲۰۲۱ توسط Bilibili برای PS4،PS5،PC منتشر شد. بازی داستان شخصیت Rayton که یک خلبان سابق است و دارای یک بازویِ مکانیکی است را دنبال میکند.

نظر شما کاربران واران گیم چیست؟ آیا شاهد عرضه محتوای جدید Forged in Shadow خواهیم بود؟

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *