اخبار بازی

احتمالا به زودی شاهد نمایشی از Final Fantasy 16 خواهیم بود

پس از مدت‌ها سکوت، به نظر می‌رسد که اسکوئر انیکس (Square Enix) بلاخره می‌خواهد به زودی جزئیات بیشتری را درباره‌ی Final Fantasy XVI به اشتراک بگذارد.

روز گذشته سونی اعلام کرد که روز چهارشنبه، 27 اکتبر (4 آبان)، میزبان رویداد بعدی State of Play خواهد بود. در حالی که پلی‌استیشن هنوز به طور خاص هیچ بازی‌ای را که قرار است در طول نمایشگاه نمایش داده شود را معرفی نکرده است، توسعه‌ی اخیر مربوط به Final Fantasy XVI نشان می‌دهد که نسخه‌ی بعدی این فرنچایز طولانی می‌تواند در این رویداد ظاهر شود.

طی هفته‌ی گذشته، پلی‌استیشن به طور غیر منتظره‌ای صفحه‌ی اول وب سایت خود را برای Final Fantasy XVI به روز کرد. در حالی که این اتفاق تقریباً برای هر بازی که به پلتفرم‌های پلی استیشن می آید اتفاق می‌افتد، برخی از کاربران انجمن چند روز قبل متوجه شدند که ظاهراً این صفحه به طریقی تغییر کرده است. در حالی که قبلاً در مورد معنای این موضوع مطمئن نبودیم، اکنون که سونی برگزاری یک رویداد State of Play را اعلام کرده است، ممکن است به این معنی باشد که اطلاعات جدید مربوط به Final Fantasy XVI طی این رویداد نمایش داده می‌شود.

به طور کلی، دیدن Final Fantasy XVI در State of Play به چند دلیل منطقی است. مثلا خود بازی در ابتدا طی یک رویداد پلی‌استیشن در سال 2020 معرفی شد. همچنین Final Fantasy XVI مانند Final Fantasy VII Remake یک انحصاری زمانی برای پلی‌استیشن 5 است. بنابراین به احتمال زیاد، هر زمان که اسکوئر انیکس تصمیم بگیرد که آماده است تا اطلاعات بیشتری در مورد این عنوان فاش کند، احتمالا این رونمایی‌ و معرفی‌ها در رویدادهای متمرکز بر پلی استیشن رخ دهد.

با این حال، در حال حاضر، اطلاعات زیادی در مورد Final Fantasy XVI در دسترس نیست. برای مثال هنوز تاریخ انتشار جدیدترین نسخه‌ی این سری اعلام نشده است، البته اسکوئر انیکس قبلاً گفته بود که وقتی بازی را دوباره نمایش دادیم، به احتمال زیاد در مورد برنامه‌های عرضه‌ی آن بیشتر خواهیم شنید. به این ترتیب، اگر بازی در State of Play رونمایی شود، احتمالا می‌توانیم از تاریخ انتشار آن مطلع شویم.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *