اخبار بازی

کدام کاراکترها می‌توانند در فصل دوم سریال Squid Game باشند؟

طرفداران و نتفلیکس بسیار مشتاق به ساخت فصل دوم سریال Squid Game هستند. کدام کاراکترها می‌توانند در فصل دوم حضور داشته باشند.

با اینکه هنوز به طور رسمی ساخت فصل دوم سریال بازی مرکب (Squid Game) تایید نشده اما گمانه‌زنی‌ها در مورد آن بسیار زیاد است. از جمله این گمانه‌زنی‌ها نیز این است که کدام یک از کاراکترهای فصل اول سریال می‌توانند در فصل دوم حضور داشته باشند؟

هشدار اسپویل!

فصل اول سریال بازی مرکب، بسیاری از کاراکترهای اصلی خود را از داستان حذف کرده است. با این حال، کدام یک از کاراکترهای باقی مانده می‌توانند در فصل دوم حضور پیدا کنند؟ سریال بازی مرکب موفق شده تا به محبوب‌ترین سریال سرویس آنلاین نتفلیکس در این مدت تبدیل شود. این سریال در مورد تعدادی از افراد به شدت بدهکار و فقیر است که در بازی‌های بچه‌گانه و در عین حال مرگبار با یکدیگر رقابت می‌کنند تا در نهایت، جایزه بزرگ این مسابقات را برنده شوند.

سریال بازی مرکب، اولین سریال کره‌ای است که به موضوع بازی‌های مرگ می‌پردازد و با استفاده از بازیگران برجسته توانست تا به موفقیتی بزرگ دست پیدا کنند. بازیگران سریال نیز به شهرتی جهانی دست یافتند. پس از پایان فصل اول سریال، تنها تعداد انگشت شماری از کاراکترها باقی ماندند. با وجود پیچش‌های غیرمنتظره و جذاب سریال، برخی از داستان‌های به هم پیوسته این کاراکترهای باقی مانده همچنان حل نشده باقی مانده است.

با اینکه قسمت پایانی فصل اول سریال بازی مرکب، به برخی از سوالات کلیدی پاسخ داده اما همچنان، برخی سوالات و رازها را بدون جواب گذاشته است. بازماندگان فصل اول سریال بازی مرکب می‌توانند در فصل دوم حضور داشته باشند و این رازها را کشف کنند. در این مطلب قرار است به کاراکترهایی بپردازیم که احتمال بازگشت آنها در فصل دوم وجود دارد.

سونگ جی هان

سریال Squid Game

احتمال بازگشت شخصیت اصلی سریال یعنی سونگ جی هان وجود دارد. در صحنه‌های پایانی قسمت آخر فصل اول سریال بازی مرکب، سونگ جی هان از رفتن به داخل هواپیما خودداری کرد. او با چهره مصصم و سرشار از خشم، مطمئنا به دنبال آن است تا علیه سازمان بازی مرکب اقداماتی را انجام بدهد. نظریه‌های بسیار زیادی در مورد برنامه‌های سونگ جی هان برای از پا در آوردن این سازمان وجود دارد.

او می‌تواند به عنوان یک کارگر وارد این بازی‌ها شود یا اینکه به پیشروی بعدی تبدیل شود یا اینکه می‌تواند با استفاده از پول هنگفت خود به عنوان افراد ویژه وارد بازی‌ها شود. سونگ جی هان همچنین می‌تواند با افسر پلیس هوانگ جون هو همکاری کند تا سازمان بازی مرکب را از پا دربیاورند. در فصل اول سریال بازی مرکب، مرگ هوانگ جون هو تایید نشده است.

هوانگ جون هو

سریال Squid Game

هوانگ جون هو، پلیسی است که موفق شد تا به داخل سازمان بازی مرکب نفوذ کند. او علاوه بر این، موفق شده تا مدارک بسیار زیادی برای از هم پاشیدن این سازمان جمع آوری کند. گرچه او از یک بلندی به درون دریا سقوط کرد اما مرگ او رسما توسط سریال تایید نشد. زمانی که جون هو سعی داشت تا با مدارک جمع آوری شده جزیره را ترک کند، در بالای یک صخره مشرف به دریا، توسط پیشرو و افرادش محاصره شد.

پیشرو به شانه جون هو شلیک کرد و او را به درون دریا انداخت. این، آخرین صحنه حضور جون هو در فصل اول سریال بازی مرکب است. سریال بازی مرکب هیچگاه جسد جون هو را نشان نداد و همینطور، پیشرو هیچ تلاشی برای پیدا کردن جسد او نکرد تا مطمئن شود او مرده است یا خیر. همین نیز سبب شکل‌گیری نظریه‌ای در مورد زنده بودن او شده باشد. جون هو ممکن است زنده باشد و با کمک جی هان می‌تواند در فصل دوم سریال بازی مرکب، کار ناتمام خود را به اتمام برساند.

پیشرو یا هوانگ این هو

سریال Squid Game

قسمت پایانی فصل اول سریال ماهی مرکب تایید کرد که این بازی، تنها بازی مرکب نیست و قبلا این بازی‌ها انجام شده است. این قسمت همچنین آشکار می‌سازد که پیشرو در حقیقت هوانگ این هو، برادرش گمشده هوانگ جون هو است. در فصل دوم سریال هوانگ این هو می‌تواند بار دیگر برادرش جون هو را ببیند. این هو همچنین ممکن است در برابر برنامه‌های جی هان برای نابود کردن سازمان بایستد.

یکی دیگر از روش‌هایی که ممکن است هوانگ این هو را به فصل دوم سریال بازی مرکب بیاورد، پرداختن به گذشته است. زمانی که افسر پلیس هوانگ جون هو موفق شد تا وارد اتاق پیشرو شود، در آنجا مدارکی و اسنادی مربوط به بازیکنان بازی‌های مرکب پیدا کرد. این اسناد آشکار کرد که این بازی‌ها از سال‌های بسیار قبل در جریان بوده است.

علاوه بر این، آشکار شد که هوانگ این هو یا پیشرو، در حقیقت در سال 2018، برنده بازی مرکب شده است. فصل دوم سریال بازی مرکب می‌تواند نشان دهد که چطور هوانگ این هو برنده بازی مرکب در سال 2018 شده است. فصل دوم همچنین می‌تواند این موضوع را آشکار نماید که او چطور و چرا به فرد پیشرو تبدیل شده است.

کانگ چئول

سریال Squid Game

یکی از دوست‌داشتنی‌ترین کاراکترهای فصل اول سریال بازی مرکب، کانگ سای بایوک است که به عنوان بازیکن شماره 067 شناخته می‌شود. بسیاری باور داشتند که این کاراکتر در نهایت برنده بازی‌ها خواهد بود. با این حال، چو سانگ وو، چاقویی در گردن او فرو کرد و او را از بازی حفظ کرد. این همچنین یک آماده‌سازی برای نبرد نهایی میان چو سانگ وو و سونگ جی هان در آخرین بازی بوده است.

کانگ سای بایوک، برادر کوچکتری به نام کانگ چئول داشت. جی هان پس از برنده شدن مسابقات، این بچه را به مادر چو سانگ وو سپرد تا از او مراقبت کند. جی هان همچنین مقدار زیادی پول در اختیار آنها قرار دارد تا در راحتی و بدون نیاز به پول زندگی کنند. مطمئنا با بزرگتر شدن کانگ چئول، او سوالات بسیار زیادی در مورد خواهر و همچنین خانواده‌اش خواهد داشت.

علاوه بر این، مادر کانگ چئول و بقیه خانواده‌اش همچنان در کشور کره شمالی هستند. همین نیز سبب خواهد شد تا کانگ چئول وارد بازی‌های مرکب شود تا در عین پیدا کردن جواب‌هایی در مورد خواهرش، به جایزه بزرگ آن دست پیدا کند تا در نهایت بتواند خانواده‌اش را از کره شمالی به کره جنوبی بیاورد. اگر اتفاقات فصل دوم سریال بازی مرکب در آینده رخ بدهد، پس کانگ چئول بزرگ شده و آماده حضور در بازی‌های مرگ است.

مسئول گزینش ملقب به فروشنده

سریال Squid Game

کاراکتر فروشنده در فصل اول سریال بازی مرکب، کسی است که افراد را برای حضور در بازی‌های مرگ انتخاب می‌کند. او نیز ممکن است در فصل دوم سریال بازی مرکب حضور داشته باشد. سریال بازی مرکب، مسئول گزینش دیگری را نشان نداده است، از همین رو، او احتمالا تنها فرد مسئول گزینش افراد، حداقل در شهر سئول، است.

اگرچه فروشنده تنها در قسمت اول و پایانی فصل اول سریال بازی مرکب حضور پیدا کرده اما او نقشی کلیدی در این سازمان دارد. مطمئنا در فصل دوم سریال بازی مرکب، او نیز حضور خواهد داشت. فصل دوم سریال می‌تواند به این موضوع بپردازد که چطور او تا این حد در انجام بازی‌هایی همچون بازی دداکجی مهارت دارد و داستان‌های بیشتری از او را بازگو نماید.

موسس بازی‌ها اوه ایل نام

سریال Squid Game

اوه ایل نام، موسس میلیاردر بازی‌های مرگ، در قسمت پایانی فصل اول سریال بازی مرکب از دنیا رفت. اگر اتفاقات فصل دوم سریال بازی مرکب در گذشته رخ بدهد، در آن صورت، می‌توان شاهد حضور دوباره کاراکتر ایل نام بود. فصل دوم سریال بازی مرکب می‌تواند مربوط به اولین بازی مرگ باشد که توسط خود اوه ایل نام اداره می‌شده است.

مطمئنا این انگیزه‌های اوه ایل نام برای ساخت چنین بازی‌هایی را آشکار خواهد کرد. این فصل همچنین می‌تواند بیشتر به افراد ویژه و وی‌آی‌پی بپردازد. یکی از برترین نظریه‌ها در مورد فصل اول سریال بازی مرکب، این است که ایل نام در حقیقت پدر جی هان است. این نظریه برگرفته از این است که مادر جی هان، نام خانوادگی مشابه با اوه ایل نام دارد.

فصل دوم سریال بازی مرکب می‌تواند با بازگرداندن اوه ایل نام، این سوالات بی‌پاسخ را جوابگو باشد. در هر صورت، چه این نظریه‌ها درست یاشد یا نه، بازگشت ایل نام در فصل دوم سریال بازی مرکب می‌تواند اسرار بسیار زیادی که در پایان فصل اول سریال باقی ماندند را آشکار نماید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *