اخبار بازی

خالق Monkey Island از انتقاد هواداران نسبت به نسخه جدید ناراحت است

ران گیلبرت (Ron Gilbert) گفته است که واکنش برخی از طرفداران به تغییر طراحی هنری Monkey Island، او را غمگین کرده است.

در یک پست وبلاگی، توسعه‌دهنده در مورد واکنش شدید برخی از طرفداران در مورد تغییر سبک هنری عناوین کلاسیک Monkey Island و بازی Return to Monkey Island صحبت کرد. گیلبرت می‌گوید:

این موضوع ناراحت ‌کننده است. افرادی که نمی خواهند من بازی مورد نظرم را بسازم، از طرفداران اصلی و سرسخت Monkey Island هستند. این چیزی است که من را نسبت به همه نظرات ناراحت می‌‌کند. Return to Monkey Island ممکن است آن سبک هنری‌ای نباشد که شما می‌خواستید یا انتظارش را داشتید، اما سبک هنری‌ای است که من می‌خواهم.

رکس کرول (Rex Crowle)، هنرمند و طراح LittleBigPlanet ،Tearaway و Knights and Bikes، در توییتر تایید کرد که او مدیر بخش طراحی در بازی Return to Monkey Island است. گیلبرت همچنین کراول را در پست وبلاگ به شدت تمجید می‌کند:

رکس یک نیروی خلاق و شگفت‌انگیز است و ما تیمی متشکل از هنرمندان، انیماتورها، طراحان صدا، برنامه‌نویسان و آزمایش‌کنندگان باورنکردنی داریم که همگی روح خود را در این بازی می‌ریزند و دیدن، بازی کردن و گوش دادن به آن زیباست.

جزیره میمون‌ها، مجموعه‌ای از بازی‌های ماجراجویی است که طرفداران بسیاری دارد. دو قسمت اول این سری در سال‌های 1990 و 1991 منتشر شد. پس از خروج خالق بازی، یعنی ران گیلبرت از لوکاس‌آرتس (LucasArts) در سال 1995، این شرکت به ساخت سه قسمت دیگر ادامه داد. نفرین جزیره میمون‌ها (1997)، فرار از جزیره میمون‌ها (2000) و قصه‌های جزیره میمون‌ها (2009) از جمله‌ی این عناوین هستند. جدیدترین بازی‌های ویدیویی منتشر شده توسط گیلبرت عبارتند از Double Fine’s The Cave (2013) و Thimbleweed Park در سال 2017 که اولین بازی او با استودیوی جدید تریبل توی‌باکس (Terrible Toybox) بود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *