اخبار بازی

ساخت دو پروژه توسط کوجیما؛ یک بازی بزرگ و یک اثر چالشی

طبق مصاحبه جدید هیدئو کوجیما با مجله‌ی فامیتسو، این کارگردان خلاق روی دو بازی کار می‌کند. یکی از این دو پروژه عظیم و گسترده و دیگری چالش‌برانگیز خواهد بود.

آقای هیدئو کوجیما (Hideo Kojima)، خالق سری Metal Gear و بازی Death Stranding، در مصاحبه‌ای با وبسایت فامیتسو (Famitsu) پیرامون برنامه و اهداف استودیوی خود در سال 2022 صحبت کرد. وی در طی این گفت‌وگو دو نکته‌ی بسیار مهم را متذکر شد. اول از همه، در حال حاضر استودیوی کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) روی دو بازی کار می‌کند که یکی از آن‌ها «چالش برانگیز» و دیگری «بزرگ و همه‌جانبه» خواهد بود. نکته‌ی دوم این است که وی قصد دارد هر چه بیشتر از بازی‌های ویدیویی به سمت مدیا‌های دیگر حرکت کند و استودیوی خود را گسترش دهد.

همچنین لازم به ذکر است که کوجیما در این مصاحبه به استریم و نقش مهم آن در آینده‌ی بازی‌های ویدیویی اشاره کرد و به نظر می‌رسد که قصد دارد در این راستا نیز رویکردی را اتخاذ کند. طبق آخرین گزارش‌ها، وی برای ساخت یک پروژه‌ی جدید با گوگل استیدیا همکاری داشته، اما پس از لغو این همکاری، وارد قراردادی جدید با مایکروسافت شده است. با این وجود، به طور قطعی چیزی مشخص نیست و ما به طور رسمی نمی‌دانیم که پروژه‌ی بعدی کوجیما توسط چه شرکتی پشتیبانی خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *