اخبار بازی

تریلر جدید Final Fantasy 16 بهار سال آینده منتشر می‌شود

تهیه کننده مجموعه فاینال فانتزی با انتشار یک توئیت خبر از نمایش تریلر جدید Final Fantasy 16 در بهار سال میلادی آینده داد. به گفته آقای Naoki Yoshida علت سکوت طولانی مدت سازندگان چالش‌های ایجاد شده به دلیل شیوع ویروس کرونا بوده‌است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

بدون شک یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۲۲ میلادی چه در شرق و چه در غرب، بازی فاینتل فانتزی ۱۶ است. این بازی که مدت زمان زیادی است که در دست ساخت قرار دارد، دائما و تقریبا بی‌وقفه از سوی خوانندگان مجله فامیتسو به عنوان مورد انتظارترین بازی سال آینده برگزیده می‌شود. هر چند که ناشر هنوز روی عرضه بازی در سال ۲۰۲۲ تاکید دارد اما، مدت زمان زیادی است هیچ نمایش تازه‌ای از بازی منتشر نشده و اطلاعات مهمی به گو نرسیده‌است. ظاهرا شرایط با آغاز سال میلادی آینده تغییر خواهد کرد.

به فاصله چند روز تا آغاز کریسمس، اکانت رسمی بازی در توئیتر، پیامی را از سوی آقای Naoki Yoshida، تهیه کننده بازی منتشر کرده که به مخاطبان وعده تغییر شرایط را داده‌ست. به گفته آقای یوشیدا تریلر جدید Final Fantasy 16 بهار سال آینده منتشر می‌شود. سازندگان قصد داشته‌اند از مدت‌ها پیش اطلاعات بیشتری را در اختیار مخاطبان بگذارند اما، شیوع ویروس کرونا سبب شده اکثر کارمندان به دور کاری فرستاده شوند و روند ساخت بازی به طور عادی پیش نرود اما، اکنون همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود و اوضاع تغییر کرده‌است.

فاینال فانتزی ۱۶ در تاریخی نامشخص برای PS5 و PC منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *