اخبار بازی

به‌روزرسانی جدید بازی eFootball به‌زودی منتشر می‌شود

جدیدترین به‌روزرسانی بازی eFootball که اخیرا با تاخیر مواجه شد، قرار است طی روزهای آتی در دسترس قرار بگیرد. با واران گیم و اخبار حول به‌روزرسانی بازی eFootball همراه باشید.

کونامی بعد از عرضه فاجعه‌بار بازی eFootball تصمیم گرفت تا طی به‌روزرسانی‌های متعدد، مشکلات این بازی را برطرف کند ولی اخیرا گزارشی از این کمپانی مبنی بر تاخیر این پچ منتشر شد که داغ طرفداران این مجموعه را دوچندان کرد. در نهایت، این کمپانی بابت وضعیت بازی عذرخواهی کرد و اعلام داشت به زودی به‌روزرسانی‌هایی جهت بهبود عملکرد eFoootball منتشر خواهد کرد.

حال در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم کونامی طی توییتی اعلام داشته پچ ۰.۹.۱ این بازی در تاریخ ۱۴ آبان ماه (۵ نوامبر) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در ضمن این شرکت توضیح داده: «این آپدیت تنها در راستای برطرف کردن باگ‌ها منتشر می‌شود. جزئیات بیشتر این پچ در روز عرضه بر روی وب‌سایت ما قرار می‌گیرد».

بازی eFootball در حال حاضر برای کنسول‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن ۵ و کامپیوترهای شخصی در دسترس می‌باشد، همچنین این بازی برای پلتفرم‌های اندروید و iOS نیز در دست توسعه قرار دارد.

نظر شما در رابطه با به‌روزرسانی بازی eFootball چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *