اخبار بازی

مدیر اجرایی سریال The Witcher از فصل سوم آن می‌گوید

مدیر اجرایی سریال The Witcher از برنامه‌ها برای فصل سوم این سریال برجسته می‌گوید.

دومین فصل از سریال ویچر (The Witcher) قرار است در تاریخ 17 دسامبر سال جاری میلادی بر روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه گردد. همه توجهات نسبت به این فصل از سریال دوخته شده است و با این حال، چندی پیش، کمپانی نتفلیکس به طور رسمی این سریال را برای فصل سوم تمدید کرده بود.

در طی پنلی در جشنواره Lucca Comics & Games 2021 در کشور ایتالیا، مدیر اجرایی سریال ویچر، لورن اس هیسریش (Lauren S. Hissrich)، به برنامه‌های آنها برای فصل سوم سریال ویچر اشاره کرده است. او گفته است:

من در اینجا در حال ارائه اطلاعات در مورد فصل دوم سریال ویچر هستم و در همین حین، نویسندگان در لس آنجلس به شدت در حال کار بر روی داستان فصل سوم هستند، پس من از آنها بسیار سپاسگزار هستم. فصل سوم، فصل بسیار جالبی خواهد بود. این فصل از سریال، به داستان یکی از کتاب‌ها بسیار نزدیک خواهد بود و دارای اکشن‌های بسیار و تعدادی مرگ خواهد بود.

The Witcher

اولین فصل از سریال ویچر در سال 2019 میلادی بر روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه شده بود. این فصل دارای هشت قسمت بوده است. به دنبال آن، مستندی از نحوه ساخت آن تحت عنوان Making The Witcher بر روی سرویس نتفلیکس عرضه شد. چندی پیش نیز یک انیمه سینمایی تحت عنوان ویچر: کابوس گرگ (The Witcher: Nightmare of the Wolf) منتشر شده بود.

این انیمه سینمایی، یک نسخه فرعی از مجموعه ویچر بوده است. فصل دوم سریال ویچر قرار است در تاریخ 17 دسامبر سال 2021 میلادی بر روی سرویس نتفلیکس پخش شود. فصل دوم سریال با بازی هنری کویل (Henry Cavill) در نقش گرالت از ریویا، آنیا چالوترا (Anya Chalotra) در نقش ینفر، فریا آلن (Freya Allan) در نقش سیری و جوئی بیتی (Joey Batey) در نقش جاسکیر خواهد بود.

از جمله بازیگران جدیدی که قرار است در فصل دوم سریال ویچر حضور داشته باشند می‌توان به کیم بودنیا (Kim Bodnia) در نقش وزمیر، یاسن آتور (Yasen Atour) در نقش کوئن، اگنس بیورن (Agnes Bjorn) در نقش وارینا، پاول بولیون (Paul Bullion) در نقش لمبرت، باسیل ایدنبنز (Basil Eidenbenz) در نقش اسکل، عایشه فابین رز (Aisha Fabienne Ross) در نقش لیدیا، کریستوفر هیوجو (Kristofer Hivju) در نقش نیولن و میسیا سیمسون (Mecia Simson) در نقش فرانچسکا اشاره کرد.

منبع: کمیک بوک

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *