اخبار بازی

استریمرهای Warzone به Call of Duty Mobile حسودی می‌‌کنند

به نظر می‌رسد که استریمرهای معروف سری Call of Duty و بازی Warzone همگی از مشکلات متعدد این آثار خسته شده‌اند و به برتری عنوان Call of Duty Mobile اعتقاد دارند.

استریمر‌های معروف سری Call of Duty از جمله Aydan ،Dr Disrespect و Nadeshot همگی در بخشی از استریم‌های خود به این نکته اشاره کرده‌اند که عنوان Call of Duty Mobile خیلی بهتر و مفرح‌تر از به‌روزرسانی Warzone Pacific و عنوان Call of Duty Vanguard به نظر می‌رسد.

باگ‌ها و گلیچ‌های متعدد این دو بازی امان طرفداران را بریده است و علی‌رغم اعتراضات شدید مخاطبین و استریمر‌ها، توسعه‌دهندگان تغییرات خیلی کمی را در این زمینه ایجاد کرده‌اند. در همین حال، بازی Call of Duty Mobile با رویداد‌های فراوان، حالت‌های متنوع و محتویات مختلف، تقریبا بیش از تمام عناوین محبوب سری Call of Duty توانسته نظر طرفداران و استریمر‌ها را به خود جلب کند.

در هفته‌ی گذشته، Aydan در طی یکی از استریم‌های خود گفت که در نظرش عنوان Call of Duty Mobile ده برابر بهتر از بازی Warzone است.

Call of Duty
Aydan در یکی از پست‌های توییتر خود نوشت: “چرا بازی Call of Duty Mobile ده برابر بهتر از عنوان Warzone و Vanguard به نظر می‌رسد؟ ”

IceManIssac یکی دیگر از استریمر‌های معروف سری Call of Duty در جواب این سوال Aydan نوشت:

در یکی از مسابقات عنوان Call of Duty Mobile شرکت کردم و این مسابقه از تمام مسابقات بازی Warzone بهتر بود.

Aydan هم در جواب IceManIssac نوشت:

انگار توسعه‌دهندگان به ما توهین می‌کنند. بازی Call of Duty Mobile تمام چیز‌هایی که ما از سازندگان Warzone خواسته‌ایم را دارد! اصلا نمی‌فهمم.

جدا از این‌ها، استریمر محبوب بازی‌های تیراندازی آنلاین، Dr Disrespect، در حین یکی از استریم‌هایش به این نکته اشاره کرد که اگر شرکت اکتیویژن (Activision) بتواند Call of Duty Mobile را برای رایانه‌های شخصی پورت کند، آن را به جای عنوان Warzone بازی خواهد کرد.

Call of Duty . Warzone
” از اینجا به بعد ترجیح میدهم عنوان Call of Duty mobile را بازی کنم”

بیشتر بخوانید:


در حالی که خیلی از باگ‌ها و اشکالات بازی پابرجا مانده است، به‌روزرسانی بعدی عنوان Call of Duty Vanguard تحت عنوان Season 1 Reloaded به زودی منتشر خواهد شد. البته باید منتظر ماند و دید که آیا این استریمر‌ها به بازی کردن این عناوین ادامه می‌دهند یا خیر.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *