اخبار بازی

از بازی واقعیت مجازی Bulletstorm رونمایی شد

استودیو Incuvo، توسعه‌دهنده‌ی عناوین واقعیت مجازی Green Hell ،Layers of Fear و Blair Witch، از بازی واقعیت مجازی Bulletstorm رونمایی کرد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

پس از ۱۲ سال از ساخت این بازی توسط استودیو People Can Fly و انتشار توسط کمپانی Epic Games، قرار است عرضه‌ی آن را برای دستگاه‌های Meta Quest VR و PlayStation VR2 شاهد باشیم، البته استودیوی اصلی یعنی People Can Fly هم در ساخت نسخه‌ی وی‌آر این بازی حضور دارد، اما توسعه‌ی حیاتی بازی بر عهده‌ی استودیو Incuvo خواهد بود.

پس از عملکرد ضعیف بازی اصلی درسال ۲۰۱۱ و ریمستر آن با پسوند Full Clip Edition در سال ۲۰۱۷، ناشر بازی امیدوار است تا نسخه‌ی واقعیت مجازی این بازی بتواند عملکرد خوبی را رقم بزند.

بازی قرار است به نسخه‌ی اصلی خود وفادار بماند و ما را در نقش Grayson Hunt، کاراکتر اصلی بازی قرار بدهد. وی در یک سیاره‌ی متروک سقوط کرده است و اکنون به دنبال کسانی است که مسبب این خیانت به او شده‌اند. محیط و بافت‌های بازی به نظر تغییری نکرده‌اند و احتمالا تغییرات خاصی را شاهد نخواهیم بود، گیم‌پلی بازی نیز به همان شکل حفظ خواهد شد و سیستمی چون Skillshot را در گیم‌پلی بازی خواهیم دید. این سیستم برای مبارزات دوربرد و نزدیک پیاده‌سازی شده است و به شما امکان سوییچ کردن میان یکی از این دو مورد را می‌دهد. سلاح برجسته و محبوب Energy Leash نیز با سبک و روشی کاملا متفاوت و نوین باز خواهد گشت و از عملکرد جذاب آن شگفت زده خواهید شد. بازی در نوع کشتن و خلاص کردن دشمنان، شما را آزاد می‌گذارد و بسته به نوع کشتن توسط شما، پاداش خواهد داد.

بازی واقعیت مجازی Bulletstorm در اواخر سال جاری میلادی برای دستگاه‌های واقعیت مجازی ۳ Meta Quest VR و PlayStation VR2 عرضه خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *