اخبار بازی

شایعه: بازگشت مجموعه Clock Tower قطعی است

به گفته اینسایدر مشهور توئیتر، Dusk Golem درست مانند سایلنت هیل، دد اسپیس و رزیدنت اویل بازگشت مجموعه Clock Tower به عنوان یکی دیگر از فرنچایزهای کلاسیک ژانر وحشت قطعی است و نسخه جدید مجموعه در دست ساخت است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

بسیاری نسل هشتم کنسول‌ها را نسل ریمیک‌ها و ریمسترها می‌نامیدند و ظاهرا باید سال ۲۰۲۳ میلادی را نیز سال ریمیک‌ها بدانیم. بویژه ریمیک‌هایی که در ژانر وحشت منتشر می‌شوند. تا کنون ریمیک‌های نسخه اول مجموعه دد اسپیس و نسخه چهارم مجموعه رزیدنت اویل منتشر شده که همگی با استقبال بسیار خوب مخاطبان و منتقدان همراه بودند. در این میان قرار است نسخه ریبوت مجموعه Alone in The Dark نیز طی سال میلادی جاری روانه بازار شود. بر اساس شایعات جدید، طرفداران ژانر وحشت می‌توانند در انتظار احیای یکی دیگر از فرنچایزهای کلاسیک باشند.

به گفته اینسایدر مشهور توئیتر، Dusk Golem که نامی شناخته شده در میان هواداران ژانر وحشت است، شرکت ژاپنی Sunsoft قصد داشت در جریان استریم اخیر خود خبر بازگشت مجموعه Clock Tower و ساخت نسخه ریبوت را تایید کند اما، این اتفاق رخ نداد. Dusk Golem نمی‌داند دقیقا علت آن چیست اما، شک ندارد که استودیو WayForward مشغول ساخت نسخه جدید Clock Tower است. وی ضمن تاکید بر این موضوع در توئیت اخیر خود، اعلام کرد برای تجربه این بازی لحظه شماری می‌کند.

پس از اینکه استودیو Human Entertainment، سازنده اصلی کلاک تاور ورشکست شد، کمپانی Sunsoft حق ساخت مجموعه را از این استودیو خرید و تصمیم گیرنده درباره سرنوشت Clock Tower این شرکت است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *