اخبار بازی

تحلیلگران از فاجعه بار بودن آمار فروش هدست PS VR 2 می‌گویند

تحلیلگر رسانه بلومبرگ مدعی است که آمار فروش هدست PS VR 2 بسیار فاجعه بار است و سران پلی استیشن برای جلوگیری از رخ دادن یک شکست تجاری بزرگ باید در اسرع وقت در قیمت گذاری خود تجدید نظر کنند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

نزدیک به یک ماه از زمان عرضه هدست وافعیت مجازی پلی استیشن وی‌آر ۲ می‌گذرد و در روزهای ابتدایی عرضه به دلیل سخت افزار نوآورانه و قدرتمند خود مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. ظاهرا این تحسین‌ها تاثیر چندانی روی فروش این محصول نداشته و علی رغم تمام بازاریابی که تیم پلی استیشن از زمان معرفی این هدست تا عرضه آن انجام دادند، عملکرد PS VR 2 از نظر تجاری ابدا رضایت بخش نیست. رسانه بلومبرگ در مطلبی که درباره میزان فروش این هدست منتشر کرده، از دلایل رخ داد این مسئله می‌گوید.

در گزارش بلومبرگ آمده است که آمار فروش هدست PS VR 2 در ماه ابتدایی عرضه کمتر از ۳۰۰ هزار دستگاه است. به طور دقیق‌تر از اواخر ماه فوریه که زمان عرضه جهانی این هدست بوده تا پایان ماه مارس، پلی استیشن وی‌آر ۲ کمی بیشتر از ۲۷۰ هزار دستگاه به فروش رسیده است. با توجه به دو میلیون دستگاهی که سونی به سراسر دنیا ارسال کرده بود و سران پلی استیشن پیشبینی می‌کردند در بازه ماه اول عرضه همه آن‌ها فروش روند، می‌توان به عمق فاجعه پی برد.

در پایان گزارش تحلیلگر بلومبرگ برچسب قیمت ۵۵۰ دلاری هدست را عامل اصلی این فروش فاجعه بار می‌داند و معتقد است که سونی باید برای جلوگیری از یک شکست تجاری بزرگ، اقدام به کاهش قیمت کند.
بازخورد شما درباره این محصول جدید چیست؟ آیا موفق به تجربه بازی‌های آن شده‌اید؟ نظرات خود را با واران گیم به اشتراک گذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *