اخبار بازی

EA بزودی قرارداد 500 میلیون پوندی با لیگ برتر انگلستان را نهایی می‌کند

به گزارش رسانه Sky News کمپانی الکترونیک آرتز در آستانه عقد یک قرارداد ۵۰۰ میلیون پوندی با لیگ برتر انگلستان است. هدف از این قرارداد حفظ لایسنس این لیگ در بازی جدید فوتبال EA است که دیگر با نام FIFA شناخته نمی‌شود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

حال که همکاری ۳۰ ساله الکترونیک آرتز و فیفا به پایان رسیده و EA قصد دارد تمامی بازی‌های فوتبال خود را زین پس با نام EA Sports FC روانه بازار کند، باید دید آینده بازی‌های این ناشر و IP فیفا به چه صورت خواهد بود. می‌دانیم که رئیس فیفا گفته اجازه نمی‌دهد این IP نابود شود و از سوی دیگر الکترونیک آرتز از مدت‌ها پیش تلاش‌های خود را برای بازاریابی IP جدید آغاز کرده است. این کمپانی مدتی پیش قراردادی را با لالیگا ثبت کرد و از طریق اسپانسری حق استفاده از لوگو، فونت، طراحی‌های گرافیکی و … را به دست آورد.

ظاهرا کمپانی الکترونیک آرتز در آستانه عقد یک قرارداد ۵۰۰ میلیون پوندی با لیگ برتر انگلستان است که این قرارداد مشابه قرارداد EA با لالیگا است. قرارداد فعلی شامل استفاده از لوگوی EA در طرح‌های گرافیکی و روی لباس داواران است. به گزارش رسانه Sky News نهایی شدن این قرارداد تقریبا حتمی است و احتمالا از فصل آینده شاهد اجرایی شدن مفاد آن‌ خواهیم بود.

هرچند همکاری الکترونیک آرتز با فدراسیون جهانی قطع شده اما، سران کمپانی می‌گویند بازی‌های آینده از حیث تجربه و گیم‌پلی تفاوت چندانی با نسخه‌های فعلی نخواهند داشت و EA هنوز بیش از ۳۰۰ لایسنس مختلف را در اختیار دارد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *