اخبار بازی

آقای کوجیما از دلایل بازنویسی داستان Death Stranding 2 پس از شیوع ویروس کرونا می‌گوید

هیدئو کوجیما در جریان رویداد The Game Awards 2022 و پس از رونمایی از نسخه دوم دث استردینگ، اعلام کرد پس از شیوع جهانی ویروس کرونا تصمیم گرفته داستان Death Stranding 2 را بازنویسی کند. اما علل این تصمیم چه بودند؟ برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

برای بسیاری از مخاطبان بازی Death Stranding در عین ارائه یک تجربه لذت بخش و خاص، یکی از عجیب و غریب‌ترین و منحصر به فردترین بازی‌ها بود. این بعد خاص بودن در گیم‌پلی بازی و داستان آن به راحتی قابل مشاهده بود. بدون شک کسی جز ارائه یک داستان پیچیده و غیرآشنای دیگر را برای نسخه دوم متصور نیست. هر چند هنوز اطلاعات و جزئیات چندانی از این بازی در دسترس نیست و کارگردان بازی تنها به چند اشاره غیر ضمنی به بازی بسنده کرده، می‌دانیم که داستان آن دستخوش تغییراتی شده است.

اما چه چیزی باعث شد آقای کوجیما تصمیم به بازنویسی داستان Death Stranding 2 بگیرد؟ ایشان در مصاحبه‌ای با وبسایت IGN توضیح دادند زمانی یک رویداد بزرگ و جهانی رخ می‌دهد، داستان‌هایی که پیش از آن رویداد نوشته شده‌اند و تم مشابه داشتند، تاثیر گذاری خود را از دست می‌دهند: “شرایط مشابه زمانی است که یازدهم سپتامبر پیش از عرضه بازی Metal Gear Solid 2 رخ داد. جهان داستان سرایی پس از اینکه یک اتفاق بزرگ و جهانی رخ می‌دهد، دچار تغییر می‌شود. زمانی که مخاطبان یک واقع بزرگ را به چشم می‌بینند و آن را زندگی می‌کنند، تجربه داستان‌های مشابه نمی‌تواند مانند سابق آن‌ها را متاثر کند.”

علاوه بر Death Stranding 2،کوجیما پروداکشنز مشغول تولید فیلم سینمایی دث استرندینگ و یک پروژه با همکاری مایکروسافت است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *