اخبار بازی

به گفته نویسنده Marvel’s Spider Man 2 تاریخ انتشار بازی سال 2023 است

خانم جیمی مِیِر (Jamie Mayer)، نویسنده Marvel’s Spider Man 2 در وبسایت شخصی خود اعلام کردند تاریخ انتشار این بازی در بازه سال ۲۰۲۳ است. ایشان مدتی بعد مطلب خود را ویرایش کردند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

از آخرین باری که Insomniac Games اخبار جدیدی درباره بازی Marvel’s Spider Man 2 منتشر کرده، نزدیک به یک سال می‌گذرد و در تمام این مدت، تیم سازنده بازی سکوت پیشه کرده است و این سکوت منجر به بی‌تابی و نگرانی برخی از طرفداران شده‌ است. پس از اینکه بازی در رویداد گیم آواردز ۲۰۲۲ نیز حضور نیافت، نگرانی‌ها بیشتر از قبل شد و مخاطبان بازخوردهای منفی خود را به صراحت اعلام کردند. ظاهرا سازندگان قصد تغییر رویه دارند و ممکن است روزهای آتی شاهد انتشار اخبار رسمی از این عنوان باشیم.

پیش از انتشار اخبار رسمی، روز گذشته خبر دیگری منتشر شد که ممکن است تاریخ انتشار Marvel’s Spider Man 2 را مشخص کرده باشد. یکی از کاربران توئیتر با نام کاربری EvanFilarca@ اخیرا مطلبی را از وبسایت شخصی خانم جیمی مِیِر (Jamie Mayer)، نویسنده Marvel’s Spider Man 2 به اشتراک گذاشته است. در این مطلب خانم Mayer می‌گویند تاریخ عرضه بازی در بازه سال ۲۰۲۳ میلادی است. ساعاتی پس از انتشار این مطلب، ایشان مطلب خودرا اصلاح کردند و اکنون به صورت ضمنی به تاریخ عرضه بازی اشاره شده است.

در ماه اکتبر سال میلادی جاری Insomniac Games در بیانیه‌ای اعلام کرد روند ساخت Marvel’s Spider Man 2 به خوبی پیش می‌رود و آن‌ها مطابق برنامه‌‌ قبلی، بازی را روانه بازار می‌کنند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *