اخبار بازی

آمار بینندگان The Game Awards 2022 بیش از 103 میلیون نفر بوده است

در ادامه روند صعودی رویداد گیم آواردز در سال‌های اخیر، آقای جف کیلی (Geoff Keighley)، میزبان و تهیه کننده رویداد اعلام کرد آمار بینندگان The Game Awards 2022 بیش از ۱۰۳ میلیون نفر بوده است. این بالاترین آمار ثبت شده در تاریخ گیم آواردز است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

هفته گذشته و با برگزاری رویداد گیم آواردز ۲۰۲۲، از عناوین برتر سال تجلیل شد و همچنین از چند بازی جدید نیز رونمایی شد. با توجه به ماهیت رویداد و اهمیتی که میان مخاطبان بازی‌‌های ویدیویی دارد، گیم آواردز یکی از محبوب‌ترین رویدادهای سالانه در صنعت ویدیو گیم است و هر سال میلیون‌ها مخاطب آن را به صورت زنده تماشا می‌کنند و سال به سال به تعداد این مخاطبان و محبوبیت این رویداد اضافه می‌شود. ظاهرا گیم آواردز امسال نیز از این قاعده مستثنا نیست و توانسته در بسیاری از بخش‌ها رکورد شکنی کند.

آقای جف کیلی (Geoff Keighley)، میزبان و تهیه کننده رویداد در تازه‌ترین توئیت خود اعلام کرد آمار بینندگان The Game Awards 2022 بیش از ۱۰۳ میلیون نفر بوده است. در مقایسه با آمار ۸۵ میلیون نفری سال گذشته، رشد چشمگیری را در این بخش شاهد هستیم. ۲۸ درصد تعداد پیام‌های رد و بدل شده در لایو چت نسبت به سال گذشته افزایش داشته و هشتگ TheGameAwards# در میان ۵ ترند برتر سال میلادی جاری در فضای مجازی قرار گرفته است.

بیش از ۱۱.۵ میلیون نفر از طریق توئیتر این رویداد را به صورت زنده تماشا کرده اند و بیش از ۹.۵ میلیون نفر از طریق استیم به تماشا این رویداد نشسته اند. دیگر رویداد آقای کیلی یعنی Summer Game Fest در تاریخ ۱۸ام خرداد سال ۱۴۰۲ (هشتم ژوئن ۲۰۲۳) برگزار می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *