اخبار بازی

جدول فروش هفتگی در بریتانیا؛ فیفا 23 صدر را مجددا تصاحب کرد

با آغاز تخفیفات بلک فرایدی و نزدیک شدن ایام تعطیلات کریسمس، بازی فیفا ۲۳ توانست با تخفیف قابل توجهی که ناشر برای بازی لحاظ کرده مجددا صدرنشین جدول فروش هفتگی در بریتانیا شود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

رفته رفته به ایام کریسمس و تعطیلات سال نوی میلادی نزدیک می‌شویم. معمولا در این دوران محصولات مختلفی شامل تخفیفات چشمگیر و جالب توجه می‌شوند و بازی‌های ویدیویی و محصولات مرتبط به آن‌ها نیز از این قاعده مستثنا نیستند. از هفته گذشته و با آغاز دوران موسوم به بلک فرایدی فروشگاه‌های معتبر زیادی نظیر PS Store، فروشگاه ایکس باکس و استیم طیف وسیعی از بازی‌های خود را با تخفیف عرضه کردند و طبیعتا این مسئله روی فروش آن‌ها تاثیر بسزایی داشته است.

موسسه Gfk به رسم همیشه آمار فروش بازی‌های ویدیویی در بریتانیا را طی هفته گذشنه منتشر کرده‌است و باید گفت جدول فروش هفتگی با تغییرات محسوسی مواجه شده‌است. بازی فیفا ۲۳ که یکی از بازی‌های بزرگی است که شامل تخفیف شده با رشد ۹۵ درصدی فروش (از نظر تعداد) موفق شده بار دیگر صدر نشین جدول فروش هفتگی شود. بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 نیز در جایگاه دوم قرار دارد.

بازی Pokemon Scarlet and Violet که هفته گذشته در رتبه دوم جدول فروش هفتگی در بریتانیا قرار داشت، این هفته با یک پله سقوط به جایگاه سوم رسیده است. بازی گاد آو وار رگناروک، دیگر بازی بزرگ ماه نوامبر صدر را با رتبه پنجم معاوضه کرده‌ است.

شما می‌توانید در ادامه ده بازی پرفروش در انگلستان طی هفته گذشته را مشاهده کنید:

رتبه. عنوان
۱. FIFA 23
۲. Call of Duty: Modern Warfare 2
۳. Pokemon Violet
۴. Mario Kart 8 Deluxe
۵. God of War Ragnarok
۶. Pokemon Scarlet
۷. Sonic Frontiers
۸. Nintendo Switch Sports
۹. Just Dance 2023
۱۰. Animal Crossing: New Horizons
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *