اخبار بازی

ناشران از عرضه عناوین خود هم زمان با تاریخ انتشار god of war ragnarok هراس دارند

به گفته آقای Tim Gettys از پادکست kinda funny ناشران و بازی سازان به قدری از موفقیت محصول جدید سانتامونیکا اطمینان دارند که از عرضه عناوین خود هم زمان با تاریخ انتشار god of war ragnarok خودداری خواهند کرد و تاریخ عرضه بازی خود را به زمانی دیگر موکول می‌کنند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

ریبوت مجموعه هک اند اسلش God of War سال ۲۰۱۸ به صورت انحصاری برای کنسول PS4 روانه بازار شد و همانطور که پیشبینی می‌شد علی رغم تمامی تغییراتی که سازندگان در گیم‌پلی، داستان و طراحی‌ جهان بازی اعمال کرده بودند، با استقبال کم‌نظیر مخاطبان همراه بود و به سرعت به یکی از برگ‌ برنده‌های سونی در بازار رقابت کنسولی بدل شد. سال ۲۰۲۰ و تنها دو سال پس از عرضه این بازی، سازندگان از دنباله آن با نام god of war ragnarok رونمایی کردند و سونی نیز به عنوان یکی از بازی‌های آینده PS5 مانور تبلیغاتی زیادی روی آن داد.

چند ماه دیگر و دو سال پس از رونمایی از بازی، تاریخ انتشار god of war ragnarok فرا می‌رسد و مخاطبان زیادی مشتاق تجربه آن هستند. انتظار می‌رود در مراسم The Game Awards پایان سال میلادی جاری نیز این بازی در بخش‌های مختلف کاندید دریافت جایزه باشد. ظاهرا از هم اکنون باید موفقیت بازی را تضمین شده دانست زیرا که ناشران و بازیسازان نیز از رقابت برای فروش با این بازی هراس دارند.
آقای Tim Gettys از پادکست kinda funny می‌گوید وی با چندین تن از اینسایدرهای خود در شرکت‌های بازی ساز و ناشر تماس داشته و صحبت‌هایی شنیده که جالب توجه است.

ظاهرا ناشران و بازیسازان نگران هستند هم زمان عرضه کردن محصول خود با گاد آو وار رگناروک تاثیر به شدت منفی روی فروش آن‌ها داشته باشد و بنابراین قصد دارند تا زمان فروکش کردن هایب اطراف بازی صبر کنند. آقای Gettys از ناشر خاصی نام نبرد اما، چندی پیش اسکوئر انیکس زمان انتشار بازی Forspoken را از اکتبر به ژانویه ۲۰۲۳ موکول کرد و ناشران بزرگ دیگر نیز که پس از سونی تاریخ انتشار بازی‌های خود را اعلام کردند، بازه انتشار خود را چندین هفته پیش از محصول جدید سانتامونیکا لحاظ کردند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *