اخبار بازی

ضرر 200 میلیون دلاری اسکوئر انیکس از سوی استودیوهای Crystal Dynamics و Eidos

طبق گزارش‌ها، دو استودیوی کریستال داینمیکس و اِیدوس مونترال به دلیل ضرر هنگفت 200 میلیون دلاری که به شرکت اسکوئر انیکس وارد کردند، به فروش رسیدند.

شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) اخیراً سه استودیوی غربی خود یعنی اِیدوس مونترال (Eidos Montreal)، کریستال داینمیکس (Crystal Dynamics) و اسکوئر انیکس مونترال (Square Enix Montreal) به عنوان توسعه‌دهندگان عناوینی نظیر Marvel’s Avenger و Marvel’s Guardians of the Galaxy را به همراه مجموعه‌های آن‌ها به قیمت 300 میلیون دلار به گروه امبریسر (Embracer) واگذار کرد.

طبق اعلامیه‌ی گروه امبریسر، این قرارداد حق مالکیت مجموعه‌های مختلفی از جمله Tomb Raider ،Deus Ex ،Thief و Legacy of Kain را به این شرکت خواهد داد. اما جالب است بدانید که طبق گزارش نشریه‌ی مترو، شرکت اسکوئر انیکس این تصمیم را پس از متحمل شدن ضرر 200 میلیون دلاری در بازه‌ی زمانی بین انتشار عناوین Marvel’s Avengers و Marvel’s Guardians of the Galaxy گرفته است.

طبق گزارش‌ها، برای بازی Marvel’s Avengers بیش از 100 میلیون دلار هزینه‌ی تولید صرف شده بود، اما تنها حدود 3 میلیون نسخه از آن به فروش رسید. شرکت اسکوئر انیکس نتوانست از انتشار این بازی سودی به دست آورد و این پروژه توسط مدیر این شرکت ناامید کننده توصیف شد. همچنین، این شرکت ادعا می‌کند که بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy علی‌رغم کسب نمرات قابل توجه نتوانست انتظارات را برآورده کند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *