اخبار بازی

منظور منابع داخلی از خرید بزرگ سونی، شرکت اسکوئر انیکس بوده است

مدتی پیش، چند منبع داخلی مشهور به خریدی بزرگ از سوی سونی اشاره کردند، اما نام آن استودیو یا ناشر به میان نیامد. حالا یکی از این منابع هدف سونی را فاش می‌کند.

گرگ میلر (Greg Miller) از پادکست کایندا فانی گیمز (Kinda Funny Games) و جف گراب (Jeff Grubb) از وبسایت گیمزبیت، چندین بار به خرید بزرگ سونی اشاره کردند، اما نامی از هدف به میان نیامد. با به فروش رسیدن بخش غربی اسکوئر انیکس، آقای گراب در توییتر متذکر شد که منظور آن‌ها از یک ناشر بزرگ اسکوئر انیکس بوده است.

خب. من این را هزاران بار گفته‌ام، اما باز هم کسی پیدا می‌شود که برای اولین بار حرف من را شنیده باشد: ما هیچوقت گزارش‌هایی با قطعیت کافی در مورد خرید‌ و تصاحب‌ها دریافت نمی‌کنیم. شایعۀ بزرگ ماه گذشته خرید اسکوئر انیکس بود، اما من نمی‌توانم آن را تایید کنم و همچنان به صورت قطعی چیزی نمی‌دانم.

آقای گراب همچنین در توییت‌های قبلی متذکر شد که اعتقاد دارد فروش بخش غربی اسکوئر انیکس یک ساده‌سازی و ایجاد تمرکز برای سایر بازی‌ها بوده است و این موضوع احتمال فروش بخش شرقی اسکوئر انیکس را بالاتر می‎‌برد. وی در این باره گفت:

اما نمی‌توان باور کرد که اسکوئر انیکس تعداد بسیاری از آی‎‌پی‌های باارزش خود را بی‌دلیل به فروش رسانده باشد. این باعث ساده‌سازی وضعیت اسکوئر انیکس و حفظ عناوین باکیفیت و سودآور می‌شود، آن هم برای این که پتانسیل فروش بالاتر برود. هیچ‌ ایده‌ای ندارم که آیا این اتفاق رخ خواهد داد یا خیر، اما امروز احتمال رخ دادن این تصاحب بیش از قبل است.

من باور دارم اسکوئر انیکس می‌خواهد در بهترین موقعیت برای فروش خود قرار بگیرد، اما این معنای خاصی ندارد. قراردادها می‌توانند در لحظه تغییر کنند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *